Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pojistka odpovědnosti

Od: luksej odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

řeším problém s pojistkou o odpovdnosti. Povedlo se mi poškodit jiné osobě notebook. Cena opravy vyšla na 21000,-, ale vyjadření od pojišťovny přišlo ve znění: Dle všeobecných podmínek VPP ODO 2018 v případě poškození nebo zničení elektroniky, telefonu a kuchyňských spotřebičů pojistitel poskytne max. pojistné plnění ve výši 3000,- na jednu pojistnou událost.

Tím pádem pojišťovna vyplatila pouze 2000,-, což je docela smutné vzhledem nákladnosti opravy. Nemáte někdo zkušenost s tímto případem? Dá se s tím vůbec něco dělat? :)

Díky za všechny rady

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar martincakl
Pokud je to uvedeno ve VOP, tak jste je asi podepsal a zkušenosti někoho jiného, kdo má jinou smlouvu u jiné pojišťovny Vám k ničemu nebudou.

 

hodnocení

4x

V uvedených pojistných podmínkách se píše, že "VPP ODO 2018 jsou nedílnou součástí pojistné smlouvy." Předpokládám, že někde v uzavřené pojistné smlouvě jste podepsal i souhlas s těmito VPP - velmi pravděpodobně se s tím "něco dělat" nedá.

 

mak*
hodnocení

2x

Pokud je ve smlouvě max 3000.- tak s tím nic nenaděláte. Jen nechápu, proč dali jen 2000.-, když prokázaná škoda je 21000.- a max plnění je 3000.- .

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Podle smlouvy plnili jak měli. Takže problém je jen u Vás.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]