Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tvorba webu ve WP

Od: miri* odpovědí: 6 změna:
Dobrý den,
rád bych se naučil tvořit weby ve WordPressu.
Jelikož jsem úplný začátečník, neporadili by jste mi jak postupovat při tvorbě úplně prvního webu?
Nejprve si koupit domému, pak hosting a pak to nějak sloučit a instalovat WP?
Děkuji vám

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jasanek*
hodnocení

3x

Zkus wedos. Prodává domény, nabízí hosting a instalaci wordpressu uděláš v nastavení domény.

hodnocení

2x

Koupíš doménu, třeba na subreg.cz, pořídíš hosting a DNS záznamy nasměruješ na ně a ono to už pošlape. Doporučuji najít hosting, který umí instalaci wordpressu jedním klikem... ono to nainstalovat není zase tak triviální. Pak si najdeš nějakou hezkou šablonu atd atd a hotovo.

Ale jde koupit doménu přímo u hostingu a pak to máš ještě jednodušší.

miri*
hodnocení

Dobrý den,
zkusím ten WEDOS.
Je třeba se první registrovat pak koupit doménu a pak hosting, pak to už jen propojit?
Děkuji vám

hm*
hodnocení

0x

Proč bys kupoval doménu a hosting, když se chceš naučit tvořit web? To se přece můžeš naučit doma. Nainstaluješ server (třeba Apache), do toho nějaký to pomáhadlo (třeba WP) a můžeš se učit.

Doménu a hosting si pořídíš klidně až tehdy, až budeš chtít hotovou věc prezentovat veřejně.

miri*
hodnocení

Chci se naučit tvořit web ve WP.
Jak to mám teda udělat?
Až bude hotový, chci hosting i doménu na wedosu.
Poradíte mi nějaký návod, postup?
Děkuji vám
hm*