Nejste přihlášen/a.
čím více bude stránka plnit svůj účel tím více lidí se vrátí a tím větší návštěvnost. Musíte splnit očekávání. Když budu hledat recept z cukety neuspokojí mě stránka o pěstování cuket.
Klíčové je měřit KONVERZE a ty si stanovit podle sebe. Co je cílem stránky? Koupit produkt? Projít více než 5 stran? To všechno lze měřit konverzemi a pak sledovat, zda se reklama pro tohoto návštěvníka vyplatila nebo změnit reklamy, aby se to příště už vyplatilo. Ale to se bavíme o stovkách prokliků. Nedoporučuji měnit nastavení reklamy aniž by měla alespoň 100 kliknutí, protože by to statisticky mohla být dost velká blbost.
Přikládám obrázek, jak to vypadá v reklamním systému - konverze za 88kč je moc drahá, takže tam vidím, že jsem se spletl resp nejsem efektivní. Naopak konverze za 10kč mi vyhovuje... takže si nastavím reklamy na tu volbu, kde dosahují této hodnoty.
Hodnotí se nejen z pohledu zobrazované reklamy, ale i klíčových slov popř dalších parametrů. Google Adwords s tím dokáže hodně pomoci, protože i on chce, aby se vám to vyplatilo a utrácel jste tam dlouhodobě a nejen první pokus.
A nejklíčovější je návštěvnost zdarma - dobře se umístit v SEPR (ve vyhledávání Google apd).
To se právě řeší z druhé strany.. sleduji na jakou reklamu a na jaké slovo, kdo kliknul a zároveň kliknul i ...na reklamu. Pak můžu číct, že tato skupina kliká více než jiná a proto se mi vyplatí přivádět právě tu, která má konverze nejlevnější.
Jenže obvykle se nesleduje kliknutí na reklamu... takový primární cíl nejde sledovat. Sleduje se třeba počet zobrazených stran, když někdo zobrazí jen jednu tak se mu tam asi nelíbí (nebo hned našel co chtěl) nebo jestli se registruje... jestli nakoupí produkt.
Váš cíl - přivést lidi, aby kliknutím na reklamu vydělali na reklamu, která je přivedla a ještě něco zbylo to už je skoro perpetum mobile. Můžete zkusit cílit na nenižší povolenou cenu za klik, ale nadějně to nevidím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.