Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, mám obrovský problém, nutně potřebuji dobrou radu, Můj stolní PC s OS Win 10 využil chvilkové nepozornosti a spustil aktualizaci. Nějak se to ale nezdařilo a teď pořád dokola restartuje a nic. Zkusila jsem dát vlastní restart, vypnout neřádně i vypnout řádně a stejně nic, Mám sice k dispozici noťásek, ale jen pro nouzi nejvyšší, třeba abych se tu mohla zeptat. Děkuji, je to pro mne strašně důležité,
Rady jsou skvělé, dostanu se až ke klávese F7, pak restart, chvíli to vypadá nadějně, jenže pak to zas skočí do restartu. Možná nějaká drobnost, ale nemůžu na ni přijít. Nebyla by ještě nějaká rada? Díky
Možná někoho bude zajímat jak to dopadlo - PC funguje. Nebylo to ale snadné, vyzkoušela jsem postupně všechny rady, jenže žádná akce neproběhla až do konce, protože PC šel po několika minutách do restartu. Povolala jsem tedy odborníky z PC servisu, konstatovali poruchu základní desky, ale aspoň zazálohovali data na můj externí disk. Pak se toho ujal kamarád, taky vyzkoušel všechno možné a nakonec přistoupil k formátování disku. Připojil, fungovalo, tak mi PC dovezl zpět. Já jsem všechno zapojila jako obvykle, ale na monitoru se objevil nějaký nápis v angličtině. To sice neumím, ale pochopila jsem, že požaduje připojení monitoru z grafické karty. Mám monitor staršího typu ( kvůli poměru 4:3 ), ten nemá HDMI, ale naštěstí na kartě je i vstup VGA. Závada na základní desce zasáhla i připojení staršíhu typu tiskárny, vstup je hned vedle vstupu VGA ze základní desky ale bez té tiskárny se klidně obejdu. Teď už mi stačí jen PC "zabydlet" a je to
Rád bych napsal nalezený odkaz, ale to by tady bylo skoro okamžitě zcenzurováno, jako už se mi několikrát stalo.
Takže copy/paste.