Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

NAS síťový disk

Od: macek71® odpovědí: 17 změna:

Dobrý den,moc se v tom neorientuji,proto bych požádal o pomoc.Mám doma "úložiště” WD a v něm 2 x 2 TB HDD,zapojené do Raid1.Z důvodu,kdyby jeden HDD odešel,tak zůstanou věci na na duhém HDD.Alespoň tak mi to bylo vysvětleno.Používám to jako zálohu na domácí video a foto.Viz foto

Chtěl bych ,abych se mohl přes internet odkudkoliv podívat na obsah HDD a nahrát na HDD foto z mobilu přes Wi-Fi.Abych nemusel propojovat Tento WD s PC a nahrávat tam můj obsah.

Čtu net a každý píše jedině Synology,zbytek je šrot.Bohužel je to drahé.Proto bych poprosil o radu jestli by mi stačil například tento :Zyxel : zbozi.cz/.... Popřípadě dopručit nějaký jiný.Myslím ,že by mi stačila jen”krabice” a HDD bych dal ze svojeho.Nebo jestli by nějak šlo z mého HDD udělat to,abych se na obsah mohl dívat přes mobil odkudkoliv.

Předem děkuji za odpověď a ještě jednou se omlouvám jsem laik

NAS síťový disk

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

První a nejdůležitější věc. Pokud budeš přehazovat disky, tak si napřed udělej zálohu všech dat, které na discích jsou. Při vložení disků do nového NAS zařízení se disky musí naformátovat a tím vymažeš veškerá uložená data !

Jestli je ten WD síťové úložiště, tak by to mělo všechno fungovat i na něm.

V podstatě je to takový další počítač (ale bez monitoru, klácesnice, myši).

Jak to nastavit nevím. Na to musíš prostudovat návody na internetu a hledat a zkoušet. Takové zařízení je dobrý pomocník, pokud se s ním naučíš pracovat a pokud se naučíš využívat alespoň část jeho možností.

Pokud se s tím už nechceš trápit, pak musíš najít nějakého mladého nadšence, který ti to zkusí podle tvých požadavků nastavit.

hodnocení

0x