Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zkušenosti s výšemi hodnot CPM,CPC

Od: david751 odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, jsem student a přemýšlím o vytvoření aplikace či webové stránky s cílem menšího přivýdělku
a získání zkušeností.

U aplikací je samozřejmě více možností na reklamní baner...malé na spod stránek, velké které překrývají celý obsah nebo reklamy s videi...
U nich jsou samozřejmě také různé hodnoty CPM a CPC. Stejně tak i s webovými stránkami.
Zajímala by mne osobní zkušenost, jak velké tyto hodnoty pro různé banery jsou a podle jakých kritérií se výše určuje,
což se na webu nikde nedočtu.

Pokud je tu nějaký vývojář aplikace nebo admin webu nebo někdo, kdo nějakého zná,
byl bych rád kdyby mi poradil či mě odkázal na nějaký oficiální dokument na toto téma.

Můžete mi i napsat na mail: david.751@seznam.cz

Děkuji moc za Vaše reakce

Zkušenosti s výšemi hodnot CPM,CPC

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Ono se to liší web od webu podle jejich cílové skupiny. Jsou skupiny, které nikdy nekliknou a jiní klikaji na každou blbost.
Velikost a hlavně umístění na stránce hraje velkou roli.
Na velké formáty pozor. Nic tak bezpečně nenastve jako prekryta stránka reklamou. Nastane adblock a nula od nuly pojde...
Nejlíp si to otestovat na konkrétním webu a klidně dvě verze najednou...

david751
hodnocení

Dobře a nevíte, jestli to nemá google někde uvedeno?
Protože když už někdo na něčem pracuje, chtěl by vědět, jestli dostane 2$ což je někde uvedeno jako průměr né cpm u aplikací na Androidu nebo je to třeba 0.35$ což vychází z některých fór...
Neznáte tedy nikoho?

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.