Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak mám vytvořit server ve Wreckfestu

Od: jozefs11® odpovědí: 5 změna:

Jak mám vytvořit vyditelný server pro jiné hráče ve Wreckfestu? Rád bych hrál pouze s jedním kamarádem.

Předem děkuji za rady

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pavelpavel*
hodnocení

0x

To na internetu není? Já měl kdysi GTA, ale jak je to dnes nevím. Tam sis stáhnul Winserver a dal tam mod a spustil, uzamkl na heslo a nikdo tam nemohl jen kdo měl heslo.

hodnocení

No, já jsem našel pouze jedno video, a vůbec tomu nerozumím. Byl bych ti moc moc vděčný, kdyby jsi mi s tím pomohl.

Předem ti moc děkuji.

Odkaz na to video:

hodnocení

Aha, to je to stejný. *smich* *zed* *zed* *zed* *zed* *smich*

pavelpavel*

Já bych rád, ale jsem také samouk. Měl jsem kdysi GTA server a tam sis ho prostě stáhnul a spustil a pak se na něj připojil. Já bych to musel hledat na netu tak jako ty. Já zde víc nepomůžu, protože jsem to nikdy nedělal, ale někdo to vždy dělal. Hledej i v angličtině články a rady a překládej si to. Vyřešil jsem tak mnoho věcí a záhad.

pavelpavel*
hodnocení

0x

Hele koukni na toto video a uznej, že jak ti mám poradit? Přepsat to celé sem česky? To asi těžko. Video si párkrát zkoukni a nauč se to okoukat a jestli umíš alespoň částečně anglicky, tak to možná spustíš. Já to nikdy nedělal. Je to ale jako GTA.

Stáhneš ten server a rozbalíš patrně do složky s hrou, ale asi můžeš do vlastní. Spustíš to naskočí okno s nastavením a vybereš ten server ve sloce z hrou, nebo kde ho máš a naskočí ti to nastavení už. Máš tam config také na upravení a všechno. Chce to čas a trpělivost a něco umět. Akorát asi musíš mít legal hru a Steam, protože vidím, že se po spuštění připojí server ke Steamu, takže tam asi bude pak seznam serverů. V GTA na to byl samostaně klient SAMP takže jsem stáhnul server - nastavil - spustil - pak spustil SAMP - načetl servery a našel ten svůj. Tady to bude podobně, ale přes Steam.