Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Data v chytrémmobilu

Od: marinkamarie® odpovědí: 7 změna:

Po letech dobrých služeb mého mobilu Nokia,jsem si už musela pořídit tak zvaný"chytrý" mobil.Už jsem se ním naučila zacházet,jen bych potřebovala vysvětlit,jak je to s těmi daty.Vím,že když jsem na wifi,tak je nečerpám.Tak jestli se mnou placená nevyčerpaná data nějak převádí.Omlouvám se jsem v tomto naprostý laik*ee*,ale chci mít jasno.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Data máte v závislosti na smlouvě či dalších možnostech domluvených s operátorem, který vám poskytuje možnost volání, případně dodává data.

Někdo má data zakázána nebo je prostě neplatí - předplacená karta, paušál s omezením... Někdo má data pro případ potřeby - třeba já 100MB za 49,-kč na měsíc. Pokud nevyčerpám, mám smolíka, platí se za aktivaci měsíčního balíčku.

Někomu se převádí volné minuty z minulého měsíce, ale jestli i nevyčerpaná data, to tedy netuším.

Takže dotaz je jasný, ale na špatném místě - tažte se svého operátora.

Doporučení: nechte si zablokovat aktualizace z datového připojení - mohlo by se stát, že za jeden den bez vašeho vědomí vyčerpáte všechno. Pokud máte možnost automatického obnovení dalších dat za poplatek, také toto si zablokujte.

17.08.19 23:04
hodnocení

Děkuji.:)

mat*
hodnocení

0x
Můžu se zeptat jak je velký Váš datový balíček?
18.08.19 12:14
hodnocení

500 mb

mat*
Tak to v tom případě chápu proč to řešíte.

@mat - stačí dvě tři aktualizace systému a aplikací a data jsou fuč... nebo si stáhnout kino...

Soused vyrazil na výlet, tři děti v autě zapnuly telefony - do dvou hodin cesty měl vyčerpáno 1GB dat.

hodnocení

0x