Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zjistit klíč zabezpečení sítě?

Od: hanes* odpovědí: 19 změna:
Dobrý den,
bydlím v rodinném domě, kdy v přízemí já se ženou a v patře moji rodiče. Internet máme řešený tak, že oni mají v patře router a já si následně pomocí síťového rozvaděče přes zásuvku internet "pošlu" o patro níže. Připojení k vysílači, který mám v zásuvce níže vytváří svojí WiFi, takže se připojuji na tuto s vlastním heslem.
Dnes mi rozvaděč přestal fungovat a potřeboval bych se připojit k WiFi rodičů. Ti jsou bohužel na dovolené v Egyptě, tak nemohu zavolat. Když si v notebooku chci otevřít jejich WiFi, tak mi to píše Zadejte klíč zabezpečení "Od doby, kdy jste se naposledy připojili, se některé informace změnily. Potřebujeme další informace, abychom vás mohli připojit".
Protože jsem laik, tam se ptám - Klíč zabezpečení je heslo k WiFi? Pokud ne, tak co je to za zač a lze tento klíč někde najít?
Děkuji za informaci

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Narychlo jsem koukal na aplikace pro Android a ty chtějí root telefonu. Tak zkus tohle: global.drfone.biz/...

Část 2 je bez rootu, ale nějaké drobnosti tam udělat musíš.

Jinak pokud není heslo default tak ho vyčteš jen na routeru a zařízeních, která ho mají uložený. Další možností je jedině WPS pokud je na routeru povolené (a pokud ho vůbec má), to musíš mít fyzicky přístup k routeru

hanes*
hodnocení

Ještě dodám, že telefon k síti rodičů připojen mám. Jde mi o připojení notebooku.
Je možné klíč zabezpečení zjistit z telefonu s OS Android?
priklad11*

Některé mobily, respektive verze Androidu, po zobrazení WiFi sítě rodičů zobrazí QR kód ke sdílení. Pokud se QR kód něčím sejme, tak je v něm uloženo heslo k WiFi síti rodičů

hodnocení

0x
V tom případě na telefonu vytvořte Hotspot a k němu se pak připojíte notebookem.

z WiFi připojení na mobilu Hotspot neudělá. Buď se k WiFi připojí, nebo WiFi vytvoří.

Jasně,chyba se vloudila,moje blbost.