Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poškození kvůli špatnému zabalení

Od: panja odpovědí: 1 změna:
Dobrý den, koupil jsem monitor od nejmenované společnosti C*C.cz. Monitor byl označen jako rozbalený a byl tedy se slevou, došel a balení vypadalo v pořádku, ovšem při otevření krabice a odejmutí ochranného polystyrenu jsem si všiml že plocha obrazovky ležela na zakončení přibaleného kabelu, který byl sevřen mezi polystyrenem a obrazovkou. Nic jsem si z toho nedělal, dokud jsem ho nezapnul, až v tu chvíli jsem zjistil, že přesně v tom místě je prasklina a monitor je poškozen. Psal jsem do CZC, i přes mé námitky že byl obsah špatně zabalen, mě donutili jít na poštu, tam mi řekli že neručí za balíky které nejsou poškozené zevnějšku. A já musím souhlasit, byla to vážně chyba obchodu. Teď by mě ale zajímalo jestli mám oprávnění na vrácení do 14 dnů, případně co je potřeba podniknout, abych dostal své peníze zpět. Děkuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Můžete odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě bez dalšího a uvidíte, jak se firma zachová. Třeba vrátí kupní cenu a nebude se "cukat".

Pokud by prodávající požadoval náhradu škody za zboží, bylo by možno argumentovat

NOZ § 2161 Jakost při převzetí

(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Předpokládám, že korespondenci s firmou ohledně poškození máte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]