Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Seká se aplikace o2 tv

Od: miroslav87® odpovědí: 6 změna:
Dobrý den seká se mi obraz v o2 tv zpětné zhledunti operátor mi řekl že chyba v modem tp link td w9960 funguje dobře ale nevím mobil je v pořadku modem je v pořadku ale ten je aplikaci ale nevím jak jim to mám dokazat že nevymišlim odinstalovat a ninstalovat ale neomohl ani restart ani vřejný wifi funguje na mobilní data funguje nastavení router mám 2/1 vyvojař je o2 czech republic a.s. domací wifi funguje nejde v telefon samsung galaxy j5 2017 přehrat zpětné zhleduti prosím o poimoc Děkuji za odpověd Vojtíšek
doplněno 10.05.19 18:07: Dobrý den seká se mi obraz v o2 tv zpětné zhlédnutí operátor mi řekl že chyba v modem tp link td w9960 funguje dobře ale nevím mobil je v pořadku modem je v pořadku ale ten je aplikaci ale nevím jak jim to mám dokazat že nevymišlim odinstalovat a ninstalovat ale neomohl ani restart ani vřejný wifi funguje na mobilní data funguje nastavení router mám 2/1 vyvojař je o2 czech republic a.s. domací wifi funguje nejde v telefon samsung galaxy j5 2017 přehrat zpětné zhlédnutí prosím o poimoc Děkuji za odpověd Vojtíšek

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®
hodnocení

1x
avatar ben

Dobrý den, zkuste svůj (zřejmě "mobilní") dotaz přeložit do češtiny - volte jednoduché věty ukončené tečkou či otazníkem, formulujte jasně a položte jasný dotaz (ukončený otazníkem). Text si před vložením po sobě přečtěte i opravte a budete mít větší šanci, že Vám někdo přesně poradí. Zdravím!


doplněno 10.05.19 18:20:

miroslav87 - to Vaše doplnění (přepsání otázky do normální a srozumitelné češtiny) je fakt dobrej fór . Asi jste komik či bavič.

vernon
Znám spoustu vysokoškoláků, kteří takhle prasecky píšou...

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Podíval jsem se do křišťálový koule a ta mlčí.
Z dotazu nejsem vůbec moudrej, to nemá hlavu ani patu. Asi se seká obraz, to je jediný, co jsem z toho pochopil.
Jak píše @ben napiš to ještě jednou a česky.

 

111®
hodnocení

0x

ať je to jak chce, pozvěte si technika O2 až domů ať to proměří...

 

hodnocení

Dobrý den už to funguje o2 tv do továrního nastavení Děkuji za odpověd Vojtíšek

 

hodnocení

Dobrý den už to dál reklamace služeb a budu čekat 1 měsíce potom uvidíme co dál Děkuji za odpověď Vojtíšek

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]