Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nemůžu se dosat na int. obchod

Od: suzymon® odpovědí: 22 změna:

Dobrý den, prosím o pomoc co mám dělat. Potřebuji udělat v jednom obchodě pro domácí zvířata objednávku. Už jsem měla zboží v košíku a dokupovala jiné zboží, všechno šlo a najednou se mi objevila tato hláška

Server Error

502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.

There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.

Nevím jak kde se stala chyba a jak ji mám odstranit. Stránka už mi nejde ani při opakovaných pokusech otevřít. Pokaždé místo toho vyskočí toto upozornění. Moc Vám děkuji za pomoc.

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Vymazat v prohlížeči historii a pak zkusit jiný prohlížeč - třeba Google Chrome.

hodnocení

To by asi pomohlo. Jenomže nevím jak vymazat tu historii. Mám prohlížeč Mozilla Firefox.

 

ben®
hodnocení

2x
avatar ben

Dobrý den, čištění prohlížeče Firefox = nahoře Úpravy / Předvolby. Tam Soukromí a zabezpečení - vpravo najdete tlačítko Vymazat historii a v té tabulce, která vyskočí si zatrhnete, co chcete smazat (mezipaměť a cookies by mělo stačit) a dáte Vymazat. Potom celý nákup v tom e-shopu zkusíte zopakovat. Zdravím!


doplněno 05.05.19 14:04:

suzymon - tak počkejte na syna, ale pravidelné čištění prohlížeče je právě dobrá prevence podobných problémů. Naučte se čistit svůj prohlížeč a pohyb na internetu bude krásnější .


doplněno 05.05.19 16:02:

suzymon - myslím, že syn tam vymazal tu mezipaměť prohlížeče, která byla už hodně zanesená. Je možné, že nyní máte prohlížeč (načítání stránek) i rychlejší. Jinak, návod na čištění Firefoxu zde máte a když budete čistit jen tu mezipaměť a cookies, tak nic nezkazíte (není důvod se toho obávat).

hodnocení

Bene, máte pravdu. Ano vymazal tu mezipaměť. A je pravda, že se mi to opravdu zrychlilo. Takže něco špatného, pro něco dobrého. *palec*Myslím, že tu mezipamět už vymazat zvládnu podle toho Vašeho návodu.

 

 

janys79
hodnocení

2x

Může to být i tím, že eshop uvedený výrobek doprodal nebo už ho nemá v nabídce. A vymazal náhled na eshopu, aby to zákazníci neobjednávali. Pokud máte někde uložený odkaz, může se zobrazit hláška, že uvedený produkt nebl nalezen.

hodnocení

A víte že budete mít asi pravdu. Já jsem objednávala jeden produkt dvakrát. Jedno menší balení a druhé větší. Normálně to do košíku skočilo obojí a já pokračovala v nákupu a pak se to stalo. No a když jsem se konečně do obchodu dostala přes prohlížeč Google a chtěla tu samou objednávku udělat znova, tak jsem si všimla, že tu druhou, větší lahev už nemají v nabídce a je tam napsáno, že dostupnost asi za týden. Takže to bylo určitě tím. Ale v tom případě to mají hodně blůbě udělané, protože mi to zablokovalo přístup úplně ke všemu v tom jejich obchodě. A kdyby tam právě neměli i ty druhé produkty které jsem potřebovala, tak jsem to šla objednat jinam. Akorát je mi divné, proč jsem se já vůbec nemohla dostat do toho obchodu a ostatní zde ano.

 

hodnocení

0x

Zkuste to později, třeba večer nebo zítra. Nebo jiný obchod. Já nakupuju pro zvířátka ve více obchodech - udělám objednávku a odešlu tu nejvýhodnější.

 

hodnocení

Nojo, ale tady v tom obchodě měli všechno co jsem potřebovala. A když jdu do jiného obchodu, tak tam všechno nemají a musela bych objednávat nadvakrát a platit dvakrát poštovné. Mohl by se zkusit někdo podívat, jestli by mu to šlo rozkliknout?

eshop-zemedelske-potreby./...

Děkuji.

O který obchod se jedná jste původně nepsala. Rozkliknout mi to jde také.

Když mám nějaký problém podobný tomu vašemu, zkusím restartovat počítač. Občas to pomůže.

hodnocení

Aknelko, restartovala jsem také a pořád nic *zmateny*

Tak třeba vám to pomůže jindy. Hlavně, že jste to nakonec (aspoň prozatím) vyřešila.

 

05.05.19 11:28
hodnocení

0x
avatar mikihans
Nemůžu se dosat na int. obchod

 

05.05.19 11:34
hodnocení

0x
avatar arba
Nemůžu se dosat na int. obchod #2

 

hodnocení

No to jste sice oba hodní, že jste mi přeposlali obrázek, ale to mi teda nijak nepomohlo. Na těch stránkách jsem právě před hodinou byla, takže obrázky znám a už jsem měla v košíku několik položek. Ale teď se tam nemohu dostat a píše mi to ten "error 202" a to potřebuji vyřešit. A vy jste se tam na kliknutí mého odkazu teda normálně dostali? Jestli ano, tak je problém v mém prohlížeči, protože mě to nejde ani teď. Pořád tam mám tu chybu. Tak kde se mohla stát chyba?

Ano, já jsem se na stránku dostal kliknutím na Váš odkaz. Takže chyba bude u Vás. Jinak Vám bohužel s problémem neporadím.

hodnocení

Aha, tak teď tomu rozumím. Takže jsem něco tady p... ach jo *zed*

"Mohl by se zkusit někdo podívat, jestli by mu to šlo rozkliknout?"
Rozklikl, šlo, poslal důkaz ;)
hodnocení

Mikihans už vím že je chyba u mne. Na něco jsem určitě klikla a nevím na co, protože nefunguje jenom tenhle obchod. Všechno ostatní jde. Kdybych nabyla na ty počítače tak neskonale blbááá *bzum*

 

hodnocení

Bene díky. Já jsem to zatím nemazala, protože jsem šla do toho obchodu přes Google a tam už to fungovalo, tak jsem objednávku udělala. *uf* Až přijde syn, tak se mi na to koukne, kde jsem zase něco zkazila. Já jsem schopná nakonec vymazat všechno. :-D

hm*

A nejde tam ani znovu najet z jejich hlavní stránky?
eshop-zemedelske-potreby./...

hodnocení

Bene, tak to bylo tím co jste říkal. Syn něco vymazal a najednou to šlo. Říkal, že jsem tam měla velký objem těch gigabajtů. Teda snad to tak jmenoval. Já jsem na tyto termíny úplně tupá. Chtěla jsem, aby mi to ukázal, jenomže pak jsme začali mluvit o něčem jiném a teď když už odjel, tak jsem si vzpomněla, že to zase nevím.

hodnocení

Hm, teď už mi to funguje všude a můžu tam "najet" odkudkoliv. Ale předtím, než mi to syn nějak vymazal, tak to nešlo ani jemu. prostě jakoby to bylo zablokované. Pořád to psalo "Chyba v prohlížeči" a hotovo. Na jejich stránky jsem se sice dostala, ale jakmile jsem klikla na tlačítko jít do internetevého obchodu, tak všechno zmizelo a byla tam ta hláška v anglickém jazyce, kterou uvádím nahoře.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]