Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Význam opengapps

Od: anroidzacetecn odpovědí: 5 změna:
k čemu mi na mobilu bude opengapps.org/... když si tam dám custom rom jako uplně čistou? jaký to má význam?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

význam to má ten, že čistá rom je čistá...nemá gapps - čili ti nepůjde google obchod, gmail, youtube...vlastně vše od googlu (proto se to taky jmenuje GAPPS)

anroidzacetecn
hodnocení

Na úvod, jsem v androidu začátečník, žádný mobil jsem neměl. Zároveň jsem ale IT zdatný, jiné mobily a zařízení jsem si upravoval jiným FW a patchi a na androidu se mi hnusí prolezlost reklamamy neustálým šmírováním, nutností registrace a přítomností googlu. Proto bych tohle na svém androidu nestrpěl a nechtěl. Jde tedy tohle skloubit? Je lineage OS pořád android? Je navázaný na google?

Mimochodem bude mít čistý android vubec IMAP mailového klienta? Tam by měl gmail jít. A vš ostatní by mělo jít v internetovém prohlížeči přeci.

Nechci mít žádný google účet na telefonu, nikam se na google registrovat.

Obejde se člověk bez GAPPS? Myšleno začátečník nebo i profík, co nechce být šmírován androidem a googlem. Nevím, jak moc budu potřebovat google play a "appky" z něj.

Jsou TYTO gapps nějak "Pročištěné" TZN aby v nich nebyla googlí šmírovačka? (možnost instalovat z google play bez přihlášení, absence reklam, pokud jsou v těchto google aplikacích zejména youtube)

androidzacatecn

žádný mobil (s androidem) jsem neměl.