Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedoručení mailu

Od: jara* odpovědí: 5 změna:

Pravidelně posílám na různé adresy maily.

Nyní se mi stalo,že jsem poslal důležitý mail ( posíám ho pravidelně - takže příjemce vybírám z adresáře ) a příjemce ho neobdržel a přitom já jsem ho měl v odeslané poště. Další den již to proběhlo v pohodě.

Co se mohlo "podělat"?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Služba email podle specifikace negarantuje doručení, ale to se stává velmi vzácně. Viděl jste komplet mailovou schránku příjemce? Nesmazal ho omylem? Nešoupl ho do nějaké složky (bezděčný přidržením myší)? Nespadl mezi spam?

jara*
hodnocení

To nevím a již to nezjistím.

Mailovou schránku příjemce jsem samozřejmě neviděl.

 

rv*
hodnocení

1x

Nejčastěji se email dostane u příjemce automatickým tříděním do spamu. Zřídka se poštovnímu klientu, ze kterého odchází vaše pošta, nepodaří email doručit. Obvykle to zkouší vícekrát a pokud se to nepovede (řádově do několika hodin), tak vás o tom informuje.

 

hodnocení

0x
avatar jaraz

nevím,zda to účet dovoluje,ale u důležitých emailů si nechávám poslat zpětnou vazbu,že dotyčný email četl

 

hodnocení

0x

Nevyskytlo se v něm "nesprávné" slovo? Nečtete "nedoporučované" weby?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]