Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Záruka NTB po vadné akktualizaci W10 1803?

Od: tony2412* odpovědí: 3 změna:

Mám měsíc nový notebook UMAX VisionBook 13Wa Pro a včera po aktualizaci W10 1803 zkolaboval, zkoušel jsem různé rady ale stále nic, jen tmavá obrazovka s jedinou ikonkou koše. Co jsem se dozvěděl na netu, tak to asi bude chtít přeinstalovat OS, vztahuje se na to záruka? Těchto kolapsů co jsem se dozvěděl je plno a od dubna to microsoft nemohl dát do pořádku? Nebo v případě záruky mohu uplatnit opravu i jinde než v servisu Umaxu v Praze 9? Jak já k tomu příjdu když se mi stáhne vadná aktualizace, to je pořád aktualizujte, aktualizujte a kulový! Za celých asi 15 let nikdy žádný problém při aktualizaci nebyl...

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Reklamujte u prodejce. Pokud nechcete, můžete u výrobce/aut.servisu/obchodního zastoupení firmy v ČR. Nemusí vás zajímat, co je s OS, pokud byl OS součástí koupeného NTB. První reakce servisu bude "tovární nastavení" - požadujte již při záruce aktuální OS, protože tovární nastavení bude požadovat aktualizace, která 1) nelze laikem zakázat a 2) vám právě způsobila problém.

 

still10k*
hodnocení

0x

Zkoušel jste bod obnovy? S těmito problémy je Windows10 opravdu unikátní, těch problémů je moc. Nová čistá instalace systému s integrovanou poslední aktualizací bude asi nejlepší řešení.

Jestli se na to vztahuje záruka v Umaxu, to netuším. Mohu mluvit jen za Asus, který dlouhodobě používám, tak Asus takové věci dělá zdarma v rámci své záruky.

Asi vám nezbude nic jiného, než se u vás v servisu zeptat.

 

hodnocení

0x
avatar gamapolis

Dobrý den. Sám zkušenost nemám, ale příbuzný po aktualizaci W10 mě volal, jestli bych se mu na notebook nepodíval, že se mu to nějak seklo a nehne s tím. Tak pro mě přijel, zapli jsme to a byla tam jen ikona koše. Nedalo se dělat vůbec nic. Tak jsme to odvezli do prodejny jako reklamaci. Měli to tam skoro měsíc, ale systém přeinstalovali a zatím je to v pohodě. Takže to uznali jako reklamaci. Notebook měl v té době asi měsíc a je to Asus.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]