Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám 40GB, 3.5, sběrnice Ultra ATA/133, chtěl bych tam dá okolo 320GB, chci se zeptat jaky by jste mi doporučovali? Chtěl bych ještě vědět protože jsem laik jak se instaluje hardisk krok za krokem. Děkuji
ahoj ja v tvi kuzi bych si poridil externi hardisk, pripojeni na usb,muzes snim libovolne manipulovat a jsou pomerne rychli.urcite si vyberes...
Pokud jsi úplný laik, měl bys zvážit, jestli to zvládneš sám. Existují i prodejny, kde provádějí i servis. Tam by Ti to za určitý peníz udělali. Tipuju tak 100 - 300,- Včetně instalace Windows. Jinak výměna HDD je jen mechanická záležitost, ovšem následuje instalace systému (viz odpověď výše). Mohl bys také nový disk pozuze přidat ke stávajícímu, pokud to zvládne comp. Tím by sis zachoval systém na starém disku a nový disk by byl na data. S typem disku Ti nejlíp poradí na prodejně, je spousta druhů.
doplněno 03.01.09 14:41:Údajně existuje i možnost jak obejít instalaci a přenést obsah starého disku na nový, včetně systému (sám jsem nezkoušel)
Ta údajná možnost je vynikající,říká se tomu klonování disků a popravdě instalovat cca 100 kompů v práci jinak než klonováním disků se mi nechtělo :D
Hledej něco jako norton ghost, Acronis truimage...
U PATA disku (tvuj pripad, kdyz si koupis interni) je akorat potreba spravne nastavit jumpery na disku. O zbytek by se mel postarat bios/operacni system
Vyndáš ten jumper (propojka) vzadu na disku, bývá tam asi 8 kontaktů které propojuješ. Vše je nakresleno na vrchní straně disku. Nastavíš tak jak je nastaven tento disk (za předpokladu že bude novým nahrazen)
podporuje. Pokud vim, je to zalezitost operacniho systemu (minimalne jestli mas uata6 jak pises, pujde to)
No prave to jsem si nebyl jisty. Proto jsem psal, ze kdyz ma uata6, tak to neni minulost a pojede vsechno