Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zabránit nevyžádaným emailů?

Od: misa503® odpovědí: 7 změna:

Dobrý den.

Mám WIN 10, Mozila Firefox, stolní počítač.

Na PC mám doručenou poštu-je součástí WIN10, kde mám založené různé účty a na jeden z nich mi stále chodí nevyžádané emaily.

Když kliknu pravým tlačítkem na email, tak se mi objeví různé nabídky a poslední je : přesunout do nevyžádané pošty.

Zvolím toto a dole na stránce čtu : přesunuto a v závorce se píše : blokovaný odesílatel.

Jenomže to nefunguje, protože zase mi další den chodí od tohoto odesílatele další nechtěné emaily, tak nevím jak tohoto odesílatele trvale zablokovat.

Děkuji za případné rady či nápady.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar ferax

Na portálu vašeho poskytovatele, v nastavení pošty, můžete blokování odesílatele nastavit. Také jsem několik takových zarputilých takto odstavil a mám od nich klid. V mém případě portály volny a centrum.


doplněno 23.11.18 09:40:

Asi jsem ten konec špatně formuloval. Ta pošta je na portálech volny a centrum, ne že jsou to odesilatelé.

23.11.18 17:22
hodnocení

Díky moc.

hodnocení

Funguje to, už mi žádné e-maily z jedné nechtěné adresy nechodí, dříve chodilo každý den mnoho emailů.

 

hodnocení

4x

Spamy jsou většinou rozesílány z náhodně vygenerovaných adres, takže blokace konkrétní adresy nemá smysl.
Důležité je, jak kvalitní rozpoznávání spamu má váš e-mailový poskytovatel.
E-maily nemáte založené ve Windows 10, pouze je tam máte nastavené v poštovním klientovi.
Založené budou jinde, u poskytovatelů - Seznam, Centrum, Atlas, Gmail, Hotmail (dnes Outlook.com)...

Nejlepší antispam má asi Gmail, o trochu horší je Seznam, pak ostatní české freemaily a jako nejhorší mi přijde Hotmail a nakonec jednoduché e-mailové systémy od hostingových společností, když máte třeba web a chcete mít e-mail na vlastní doméně.

Program Pošta ve Windows 10 je primitivní nástroj, tam toho moc nenastavíte. Pokud má ve vašem případě záškodník pořád stejnou e-mailovou adresu, zkuste ji zablokovat přímo v prostředí daného e-mailového poskytovatele, tedy v účtu na Seznamu, Googlu, atd. Pak by jeho zprávy měly automaticky padat do složky Spam, případně si tam můžete nastavit i nějaké další hromadné filtry ("pokud adresa obsahuje výraz XY, tak přesnout do Spamu", atd.).

Případně byste si musel stáhnout (legální cestou zakoupit) plnohodnotný Outlook z balíku MS Office, který má mnohem větší možnosti nastavení, než program Pošta.

 

hodnocení

0x
avatar flodur

Nechci zakládat nové vlákno jen se připojuji s opačným dotazem. Některé maily místo jako nová-příchozí zpráva(např. výpisy z banky a j.) mi chodí do spam koše. Dá se to nějak přenastavit?


doplněno 23.11.18 12:29:

Ano zkoušel, problém se opakuje.

A zkoušel jsi označit takový email jako "není spam"

To se děje proto, protože odesílatelé mají svoje servery špatně nastavené. Typicky třeba menší e-shopy, které rozesílají novinky e-mailem. Nejedná se o klasický spam, ale o tzv. nedůvěryhodné odesílatele. V nastavení e-mailu by měl být whitelist, kde si zadáte důvěryhodné adresy. Případně by podobného efektu mělo jít dosáhnout opět pomocí filtrů - zprávy z této adresy doručovat do této složky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]