Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Google Chrome se již nebude aktualizovat?

Od: martinna* odpovědí: 9 změna:

Pěkný večer rádcům,

při otevření PC:se mi vždy objeví nahoře ta žlutá lišta. Co s tím? Mám Vistu a jsem laik. Chápu to tak že bych ji měla odinstalovat a natáhnout něco jiného? Poradíte polopaticky jak na to? Díky

Google Chrome se již nebude aktualizovat?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

9x

Klikněte na ikonu Google Chrome pravým tlačítkem a zvolte Vlastnosti. V novém okně do řádku Cíl dopište úplně na konec (klikněte někam doprostřed textu a kurzorovými šipkami se posuňte až úplně doprava) parametr --disable-infobars (viz obrázek). Potvrďte OK. Nyní už se Vám pruh objevovat nebude.

Google Chrome se již nebude aktualizovat? #2

ben®
hodnocení

3x

Dobrý den, nemusíte s tím dělat nic - je to jen informace, že se Váš prohlížeč nebude aktualizovat (zřejmě to vypnete křížkem na té líště zcela vpravo). Zdravím!

doplněno 18.09.18 02:02:

martinna - ono Vás to "nenápadně" upozorňuje na to, že máte starší OS Windows a máte si pořídit nový OS Windows (což stejně časem uděláte nebo si nainstalujete OS Linux, který je zdarma).

doplněno 18.09.18 10:07:

martinna - nemáte zač.

vernon
hodnocení

3x
Ve Vistách se mi to objevuje už pěkných pár let. A co? Vždyť je to jedno. Nový operační systém kvůli tomu pořizovat nebudu, s Vistami jsem spokojený.

hodnocení

2x

Nemusíte s tím dělat nic, tím křížkem to sice vypnete, ale při příštím náběhu PC se to tam objeví znovu. Na vašem místě bych spíše přestal používat Google chrome (stehně zbytečně moc zatěžuje PC) a přešel bych na jiný prohlížeč, třeba Firefox, Opera, Maxton a dnes existuje spousta dalších. Já jedu Operu a ta se zatím aktualizuje normálně i ve Vistách.

Další možnost je nainstalovat W10, W8.1 nebo W7. Ovšem podpora W7 brzy skončí, pokud se rozodnete měnit systém, pak jsem jednoznačně pro Home verzi W10.

majsterjoe*

Firefox ma stejne problem,a dokonce nelze ani instalovat