Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dne 12. 9. 2019 jsem zaplatila složenkou produkt firmy AVAST 1 PC/2 r. u České pošty 106008, podací č.08000, uvedla jsem č. obj. 23955428808, ale neuvedla jsem č. příjemce platby Global Collect BV 890710532959, č. účt. 4032900001, kód banky 7910. AVAST mě po 5 dnech upomíná, abych zaplatila, což jsem učinila. Prosím o spárování platby.
Děkuji M.
Spárování platby Vám tu zde nikdo neudělá, nejsme zaměstnanci banky ani pošty. Musíte kontaktovat svou banku nebo onu poštu a s ní řešit storno platby případně zkusit kontaktní formulář, jak psal @Clayman, ale řekl bych, že lidé z Avastu Vám taky nepomůžou. Jim zkrátka nepřišly peníze - to, že jim sdělíte, že jste nevyplnila údaje je nějak moc nebude zajímat. Řeknou, ať zaplatíte znova. Spíš mě zarazilo, že pošta zpracovala platbu, kde chybělo KAM peníze poslat ![]()
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.