Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platba produktu AVAST 1 PC/2 r

Od: thurisaz* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

dne 12. 9. 2019 jsem zaplatila složenkou produkt firmy AVAST 1 PC/2 r. u České pošty 106008, podací č.08000, uvedla jsem č. obj. 23955428808, ale neuvedla jsem č. příjemce platby Global Collect BV 890710532959, č. účt. 4032900001, kód banky 7910. AVAST mě po 5 dnech upomíná, abych zaplatila, což jsem učinila. Prosím o spárování platby.

Děkuji M.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar clayman

Napište to zde: support.avast.com/...

 

hodnocení

1x
avatar yakub

Spárování platby Vám tu zde nikdo neudělá, nejsme zaměstnanci banky ani pošty. Musíte kontaktovat svou banku nebo onu poštu a s ní řešit storno platby případně zkusit kontaktní formulář, jak psal @Clayman, ale řekl bych, že lidé z Avastu Vám taky nepomůžou. Jim zkrátka nepřišly peníze - to, že jim sdělíte, že jste nevyplnila údaje je nějak moc nebude zajímat. Řeknou, ať zaplatíte znova. Spíš mě zarazilo, že pošta zpracovala platbu, kde chybělo KAM peníze poslat :)

 

hodnocení

0x
avatar ferax

Než jste zaplatila, měla jste se zde zeptat na názor k zmíněnému programu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]