Nejste přihlášen/a.
Při komunikaci pomocí Skype na tabletu YOGA 1050F s OS Android 5.0.1 se nepřenáší zvuk odemně k volanému. Porucha se objevila asi před 10-ti dny, do té doby po dobu 3 roků při stejné konfiguraci pracoval Skype bez závad.
Podrobněji - viz přílohu.
Podívej se na nastavení mikrofonu, někdy se to samo "zblázní". Mikrofon si můžeš sám vyzkoušet v nastavení. Taky můžeš vyzkoušet simulovaný hovor.
Dík za odpověď i když je mimo mísu. Jsou to trviální rady.V příloze jsem uvedl zhruba vše, co jsem mohl jako uživatel vykonat. Po všech možných zkouškách vidím příčinu v narušeném operačním systému i když... Na netu je uvedeno několik případů naprosto stejných a vždy se jedná o nějakou verzi tabletu od fitmy LENOVO. Údajně ani aktualizace továrním firmware nevedla k nápravě. Servis Lenovo dává od problému ruce pryč, protože se to prý netýká výrobku Lenovo, ale aplikace Skype - s ním je prý nutno problém řešit. Ale na jiných PC, tabletech i mobilech Skype běží normálně. Takže servis Skype vám doporučí obrátit se na servis LENOVO a je "vymalováno". (Podle posledních pokusů s aplikací Hangoust se závada projevuje podobně jako u Skype - když vás někdo zavolá, hlas je OK, když voláte vy - hlasem se nedomluvíte - "ticho po pěšině". Řešení bych očekával od diagnostika na úrovni Dr.Hause - specialistu na Android (verze 5.xxx) s aplikací v tabletech Lenovo Yoga 1050F a novějších..
V příloze k mojí otázce jsem uvedl všechny možné testy, které se dají na tabletu v grafickém režimu Androidu udělat. Kontrola funkce mikrofonu obdobně jako u verze Skype pro Windows není u Androidu přístupná. Mikrofonní obvody jsou ale OK, neboť nahrávání a jeho funkce v jiných aplikacích, které mikrofon využívají jsou plně funkční. Test Skype závadu jen potvrdil. Rovněž oboustranná komunikace v Hangouts je plně funkční. Problém se jeví jako když je narušena asociace Skype s nikrofonním modulem. Při stávající konfiguraci Androidu pracoval Skype po dobu 3 roků spolehlivě, závada se objevila před cca 10-ti dny. Podle informací na netu, stejný problém se vyskytl u několika dalších uživatelů Yoga 1050F. Údajně podle jednoho postiženého nebyl návrat k továrnímu nastavení OS úspěšný. Pokoušel jsem se zaslat dotaz na ON LINE poradnu LENOVA, ale stránka je "mrtvá" - nelze se nijak dovolat - nelze zjistt ani telefon.
V současné době mám OS Android v. 5.0.1. Aktualizace z verze 4... na 5.. prošla automaticky krátce po zakoupení tabletu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.