Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Jsem laik přes PC a snažím se svůj Windows 7 co nejvíce "odlehčit"od různých zbytečných programů,aby mi co nejlépe jel můj trošku náročnější letecký simulátor Prepar P3D.Již jsem zde v poradně dostal pár dobrých rad na vypnutí některých zbytečných,nebo přebytečných programů a proto se znovu s důvěrou obracím na vás o další rady.
Přikládám obrázek "Vypnutí,nebo zapnutí funkcí systému Windows 7 a ptám se,které další "zafajfklé" programy můžu odtud bez obav změn v PC vypnout.Chtěl jsem v první řadě vypnout "Internet Explorer 11",ale po přečtení odpovědi od "yakub" jednomu tazateli,kterou jsem tady našel,tak nebudu vypínat tento program.Které zbylé programy tedy můžu vypnout? Děkuji.
Z tohoto zobrazeného ušetříte nejvíc výkonu vypnutím indexace - Windows Search. Pokud potřebujete informace k vyladění Win7 k vyššímu výkonu, hledejte přes Google, článků je opravdu spousta. Není to jen o službách, ale je to převážně o nich.
blackviper.com/...
computingunleashed.com/...
Borku, vypnout můžete všechno, co nepoužíváte a nepotřebujete.
Klidně můžete zkusit vypnout i ten Internet Explorer. Kdyby se objevily problémy, můžete příslušný vypnutý program zase zapnout.
Jestli nepoužíváte miniaplikace od Microsoftu, můžete vypnout platformu pro miniaplikace. Pokud žádný (konkrétněji to nejde, protože nevím, které programy používáte) z programů nevyžaduje ke svému běhu Microsoft .NET Framework 3.5.1, můžete vypnout i ten. Obdobně pro další programy či služby.
Zdravím, myslím, že jste si nás spletl Já radil jak IE odinstalovat, naopak @still10k doporučoval IE ponechat viz
Myslím, že kdyby IE byl nutný pro běh systému, neumožnoval by jej vypnout a podřezat si sám pod sebou větev. Pokud používá systém nějaké společné knihovny, tak ty určite neodmaže. To varovné okno při odebírání IE je spíš taková berlička, typu "kdyby se náhodou něco po..., tak my jsme vás varovali"- ale od čeho máme body obnovy, že? .-)