Nejste přihlášen/a.
Žádný. Obecně tzv. čističe PC při neodborném použití udělají více škody, než užitku. A dále: Žádný z těch tzv. "čističů" nemá nic společného s OS PC. Takže pro Win7 je každý "čistič" stejně špatný, jako pro ostatní systémy.
Použij CCleaner neplacený, uživatelský, v základním nastavení. Hlavně se do jeho nastavení nehrabej. Myslím, že ti to dost vyčistí.
PS: Mně je 62 a musel jsem se to taky naučit až tak, že i tady radím. I když někdy omylem blbě ...
A co nepobere CCleaner, tak ručně. Odinstalovávat taky třeba přes CCleaner, ale "Nástroje" (svislá lišta vlevo), tam vybereš jeden po druhém programy k vymazání a necháš je odinstalovat. POZOR, nemazat přímo, ale vždy odinstalovávat!
Nepotřebné proramy odinstaluj přes Ovládací panely.Potom spusť nástroj na vyčistění.Do vyhledávacího pole u tlačítka Start napiš cleanmgr.exe.Tento nástroj spusť kliknutím.Blíže
Tak jak se mám zbavit nepotřebných souborů a programů? Mám na disku už málo místa. Jsem laik 66letý.
Antivir mám security essential
K odstranění nepotřebných a zapomenutých programů můžeš použít třeba Smarty Uninstaler, nebo Revo Uninstaler. Pomocí těchto programů můžeš vyčistit i zbytky po instalacích programů, které by jinak v počítači zůstaly. Také můžeš k čištění PC použít Malwarebytes Anti/Malware.
Feraxi, tvoje odpověď je mimo mísu. MBaM neodstraní zbytečné soubory a programy, ale odstraní některý potencionálně škodlivý software. Tím neříkám, že by ho tazatel nemohl použít, ale výsledný efekt bude jiný, než požaduje.
Revo Uninstaller je vynikající program na odinstalaci nepotřebných souborů, ale CCleaner v okně "Nástroje" umí skoro to samé. Když pak CCleanerem vyčistíš registry, výsledek se moc neliší.
satam® - já jsem ale nepsal, že Malwarebytes je k odstranění programů, ale na čištění počítače. Takže - čteme ještě jednou že...
Feraxi, ty samozřejmě ne, ale tazatel. Ten chtěl něco jiného. Další diskuzi o MBaM a dalších programech tady startovat ani podporovat nebudu.