Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Rozumím tomu dobře, že jste nakoupila zboží, platila z účtu nebo karty a teprve potom založila PayPal? No já myslím, že peníze by se měly vrátit na účet nebo kartu z které bylo placeno. Já jsem to tak měl u Amazonu. S omluvou mě napsali, že zboží nemohou dodat a peníze se vrátily na kartu.
Pak je možnost, že Vám peníze vrátili na PayPal, ale Vy jste si je nestáhla.
Na Ali se plati pouze kartou a penize z kladne vyrizeneho dispute s aliexpressem prijdou zpatky na kartu (na ali uz mam pres 50 objednavek a 2 vyresene dispute), dispute se resi pres "Evu", kde po provedeni dotazu se s vami v realnem case spoji operator aliexpressu a vyzada si cislo objednavky a pote to s vami resi. Prodejce vam nema co posilat penize, pokud to neni jeho dobra vule po propadnuti moznosti na dispute, coz je 60 dni nebo myslim i vice. Kazda objednavka ma tracking code, diky kteremu zjistite, kde a co se deje se zasilkou. Nekdo vas taha za nos (nebo vy nas)
PS: Pokud vam prijdou penize na Paypal adresu, je to jako do banky, nic se nevyzvedava, proste penize jsou tam, dokud si je neposlete na ucet do banky, kterou si tam prvni musite pridat a opsat kod z internetoveho bankovnictvi z provedene mikroplatby do paypalu, aby jste potvrdila, ze je bankovni ucet vas...
Snad se to nezměnilo: PayPal máte v Kč, když vám někdo peníze (dolary) pošle na PayPal, tak po vás paypal chce, abyste odsouhlasila převod + poplatek za přijmutí peněz. Když převod neodsouhlasíte, peníze vrátí.
Na Aliexpress je lepší postupovat tak, jak doporučují, tedy vyvolat spor a požadovat peníze zpět (na kartu). Když vám to obchodník vrátí přes paypal, zaplatíte vysoké poplatky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.