Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mail k vlastní doméně

Od: david* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

máme zařízenou emailovou schránku např. "info@vasefirma.cz" se svou doménou na gmailu. Chceme ale přidat pod stejnou doménu další dvě e-mailové schránky (např. jan@vasefirma.cz a petr@vasefirma.cz). Vím, že řešení je např. G Suite. Pokoušel jsem se tam založit účet, ale píše mi to, že název domény se již používá (to bude to info@vasefirma.cz). Co musím udělat prot, abych mohl nadále používat schránku info@vasefirma.cz a vytvořit k ní další dvě nové firemní schránky? Předem děkuji za odpověď.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

0x

Zkuste se přihlásit do své schránky a z ní objednat G Suite objednat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]