Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

W10-tablet Lenovo- otevření souborů *xls

Od: jaraz® odpovědí: 6 změna:

Protože se chystám na složitější operaci koupil jsem si tablet Lenovo a nyní tam natáhl na kartu soubory office,které bych mohl mimo domov potřebovat prohlížet. Problém je v tom,že neotevřu excelovské soubory, jinak pdf a doc jdou bez problémů.Mám se pokusit nainstalovat na kartu office,podaří se mi potom otevírat potřebné soubory?

Jakým způsobem mohu spárovat tablet s pc,abych mohl např v TC kopírovat soubory přímo a nemusel to dělat přes kartu?

Prosím nejsem až takový odborník a již v pokročilejším věku, berte proto ohled s odpovědmi, děkuji.

doplněno 24.03.18 21:38:

mám doma wifi router

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

No a nebylo by řešení nahrát ty tabulky na Google disk a pak to otvírat z něj? Má to i prohlížeč těchto souborů .

google.cz/...

praivo*

Proč Google, když W10 mají integrovaného a velmi dobře fungujícího klienta pro OneDrive?

Nějak jsem přehlédl - kde píše tazatel, že má desítkový widle?

praivo*

"W10-tablet Lenovo" - Pokud to chápu správně, tak se jedná o tablet s Windows 10, od Lenova např. řada ThinkPad 10, Yoga, nebo Miix.

praivo*
hodnocení

0x

Nevím, v čem to zkoušíš otevřít, ale nejlepší volbou by opravdu byly MS Office. Pokud máš licenci na PC, měla by zahrnovat i jedno mobilní zařízení, tedy třeba tento tablet.

Co se týče těch souborů, nejjednodušší asi bude tablet k počítači připojit USB kabelem, měl by se ukázat jako běžné USB úložiště. Případně zmíněné cloudové úložiště, ale to má asi význam akorát pokud potřebuješ synchronizaci mezi oběma zařízeními, na kopírování velkých objemů dat je to relativně pomalé (pokud nemáš hodně rychlé připojení).

hodnocení

díky všem, zvolil jsem Google disk a funguje. Hezký den

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: