Nejste přihlášen/a.
Zakoupila ,jsem Avast Passwords a zadala jsem, špatný varianilní čislo a odeslala jsem to přes intern. bankovnictvi,jak postupovat
Kontaktujte toho prodejce a napište mu to variabilní číslo, které jste udala Vy. Nemyslím si, že by to měl být zásadní problém. Důležitá je platba a ta určitě proběhla, když se Vám suma z Vašeho účtu odečetla. Jinak můžete v případě nějakého nedorozumění přeposlat, že jste platbu uskutečnila. Máte ji určitě v emailu. Teda já to tak vždycky mám, protože si to při každé platbě přes interbanking nastavím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.