Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opravář rozbil notebook - Reklamace?

Od: addictionlord* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,

včera jsem byl v jednom malém obchodě s elektronikou. Chtěl jsem poradit ohledně výměny optické mechaniky za SSD disk a rámeček.. chtěl jsem celou věc prodiskutovat.. jaká značka/typ disku bude nejlepší, jaký rámeček bude odpovídat mému laptopu atd.. Aby zjistil, jaký rámeček se bude hodit do mého notebooku, začal odmontovávat zadní kryt.. odšrouboval šroubky a začal oddělávat kryt, na kterém jsou plastové úchytky(pacičky, které drží kryt), a proto nejde jen tak lehce oddělat.. Po chvilce zápasení pár z těch paciček ulomil.. Na mou otázku, zda je to tak správně, že se to ulomilo odpověděl, že asi jo, když je to tak debilně udělaný. Celou dobu mi říkal, že takhle špatně udělaný to ještě neviděl.. Kryt nakonec ani nedokázal oddělat, já už jsem musel spěchat na vlak, a tak jsem mu řekl, ať to zase zašroubí.

Mám teď obavy, pokud by se někdy něco stalo a já bych chtěl laptop reklamovat, mohla by být reklamace neúspěšná, protože jsem se už pokoušel dostat dovnitř a poškodil kryt (úchytky). Jak bych měl v této situaci postupovat?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

still10k*
hodnocení

2x

Nebylo to v Praze? Jestli ano, prosím o jméno ochodu, nebo alespoň místo kde je, abych se mu vyhnul. To je totiž asi to jediné co teď můžete udělat, varovat před tímto pseudoopravářem ostatní.

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Evidentně odborník na svém místě. Asi vyučený pekař, co si otevřel krám s elektronikou. No nic. Prej debilně udělaný. Debil je on. Každá práce má nějaký technologický postup, ovšem na tuto patrně hnětení těsta nestačilo. Tak to urval. Reklamace smůla, když sis to nechal domrvit, sešroubit a šel jsi na vlak. Bohužel.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, servis (při případné reklamaci) nebude zajímat, kdo věc poškodil, ale že je poškozená (a to mechanicky) - takže, reklamace nebude zřejmě uznána. Ovšem, zatím v této situaci nejste, tak se předem neděste. Zdravím!


doplněno 09.01.18 23:30:

Nyní již neuděláte nic, resp. výsledek bude nula. Měl jste smůlu na špatnou osobu.

 

re4zon
hodnocení

0x
A to chcete reklamovat ulomene packy na tech dvirkach? Na nic jineho totiz jejich poskozeni nema vliv, takze neni co resit. To je jako by vam nechtel vyrobce opravit nestartujici auto, protoze mate rozbite okno...
addictionlord*
hodnocení

Výrobce by mi mohl na reklamaci odpovědět, že jsem si závadu zavinil sám tím, že jsem lezl dovnitř počítače? Možná? Těžko říct, nemám s reklamací notebooků zkušenost.

 

addictionlord*
hodnocení

Myslel jsem spíš, jak postupovat ohledně toho opraváře.. jestli za ním jít a požadovat náhradu? Nebo ať sežene nový kryt? Co když odmítne..? Dá se vůbec něco dělat? Nemám v podstatě žádný důkaz, že by to udělal on..

Můžete to zkusit - ale taky vám opravář může sdělit, že vás v životě neviděl a nedokážete mu, že neříká pravdu.

 

hodnocení

0x

Dobrý den, tak Ty jsi mu ten noťas dal v záruce, on jej zkurvil evidentně (byl vůbec oprávněný do toho lézt?), ani kus papíru Ti nedal, a Ty jsi hned odešel a ani potvrzení od toho "debila" jsi nechtěl... Svatá prostoto.. No tak to, chlapče, smůlu máš asi u výrobce, příště to debilovi jen tak nedávej, ono to zas tak debilně jistě vyrobeno není, aby to jeden dobroděj hned napoprvé takto dokurvil a nic nespravil. Jak v této situaci postupovat? Jednoduše, o záruku už jsi přišel, to je víc než jisté, pokud by se něco pokazilo, budeš si to patrně muset zaplatit ze svého. Pozdravuj hentoho soudruha, který Ti to takto podělal (a patrně si na něm už nic nevezmeš, možná si ještě zpomene, ale k tomu, co zkurvil, se hlásit dobrovolně nebude, s tím počítej), to se vyplatí, že?.

 

bekkie123
hodnocení

0x

Teď už asi nijak, těžko Vám to přizná, svědky asi taky nemáte a spoléhat na to, že bude fér asi nemá smysl, ale můžete tam zkusit dojít a řešit to s ním nebo s nadřízeným, majitelem apod. A k reklamaci laptopu samotného, neznám nikoho komu by ji uznali a to ani nebylo nic viditelně poškozené a byly v záruce, výjimkou by snad bylo jen těch prvních 6 (nebo 3?) měsíců po koupi, kdy to může být výrobní vada (nebo jak se to ofiko nazývá).

vilik*
Tak já se hlásím.
Reklamovány 2 přístroje, oba v druhém roce provozu, oba úspěšně.
Jinak ta vycvakávací krytka se nejspíš koupit dá, jen tazatele ta zkušenost bude stát nějakou tu kačku. Krytky i celé optiky se po bazarech seženou.
A stejně bych zkusil za blbem dojít a aspoň mu říct, jak je blbej, když nebude mít snahu věc řešit nebo aspoň položit dvě kilča na stůl.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]