Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
včera jsem byl v jednom malém obchodě s elektronikou. Chtěl jsem poradit ohledně výměny optické mechaniky za SSD disk a rámeček.. chtěl jsem celou věc prodiskutovat.. jaká značka/typ disku bude nejlepší, jaký rámeček bude odpovídat mému laptopu atd.. Aby zjistil, jaký rámeček se bude hodit do mého notebooku, začal odmontovávat zadní kryt.. odšrouboval šroubky a začal oddělávat kryt, na kterém jsou plastové úchytky(pacičky, které drží kryt), a proto nejde jen tak lehce oddělat.. Po chvilce zápasení pár z těch paciček ulomil.. Na mou otázku, zda je to tak správně, že se to ulomilo odpověděl, že asi jo, když je to tak debilně udělaný. Celou dobu mi říkal, že takhle špatně udělaný to ještě neviděl.. Kryt nakonec ani nedokázal oddělat, já už jsem musel spěchat na vlak, a tak jsem mu řekl, ať to zase zašroubí.
Mám teď obavy, pokud by se někdy něco stalo a já bych chtěl laptop reklamovat, mohla by být reklamace neúspěšná, protože jsem se už pokoušel dostat dovnitř a poškodil kryt (úchytky). Jak bych měl v této situaci postupovat?
Evidentně odborník na svém místě. Asi vyučený pekař, co si otevřel krám s elektronikou. No nic. Prej debilně udělaný. Debil je on. Každá práce má nějaký technologický postup, ovšem na tuto patrně hnětení těsta nestačilo. Tak to urval. Reklamace smůla, když sis to nechal domrvit, sešroubit a šel jsi na vlak. Bohužel.
Dobrý den, servis (při případné reklamaci) nebude zajímat, kdo věc poškodil, ale že je poškozená (a to mechanicky) - takže, reklamace nebude zřejmě uznána. Ovšem, zatím v této situaci nejste, tak se předem neděste. Zdravím!
Nyní již neuděláte nic, resp. výsledek bude nula. Měl jste smůlu na špatnou osobu.
Myslel jsem spíš, jak postupovat ohledně toho opraváře.. jestli za ním jít a požadovat náhradu? Nebo ať sežene nový kryt? Co když odmítne..? Dá se vůbec něco dělat? Nemám v podstatě žádný důkaz, že by to udělal on..
Dobrý den, tak Ty jsi mu ten noťas dal v záruce, on jej zkurvil evidentně (byl vůbec oprávněný do toho lézt?), ani kus papíru Ti nedal, a Ty jsi hned odešel a ani potvrzení od toho "debila" jsi nechtěl... Svatá prostoto.. No tak to, chlapče, smůlu máš asi u výrobce, příště to debilovi jen tak nedávej, ono to zas tak debilně jistě vyrobeno není, aby to jeden dobroděj hned napoprvé takto dokurvil a nic nespravil. Jak v této situaci postupovat? Jednoduše, o záruku už jsi přišel, to je víc než jisté, pokud by se něco pokazilo, budeš si to patrně muset zaplatit ze svého. Pozdravuj hentoho soudruha, který Ti to takto podělal (a patrně si na něm už nic nevezmeš, možná si ještě zpomene, ale k tomu, co zkurvil, se hlásit dobrovolně nebude, s tím počítej), to se vyplatí, že?.
Teď už asi nijak, těžko Vám to přizná, svědky asi taky nemáte a spoléhat na to, že bude fér asi nemá smysl, ale můžete tam zkusit dojít a řešit to s ním nebo s nadřízeným, majitelem apod. A k reklamaci laptopu samotného, neznám nikoho komu by ji uznali a to ani nebylo nic viditelně poškozené a byly v záruce, výjimkou by snad bylo jen těch prvních 6 (nebo 3?) měsíců po koupi, kdy to může být výrobní vada (nebo jak se to ofiko nazývá).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.