Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaký prohlížeč je FAKT RYCHLÝ?

Od: jezevec* odpovědí: 14 změna:

Ahoj všem,

předně podotýkám, že nejsem PC odborník. Počítač používám ke čtení zpravodajství, hledání informací, občas kouknu na youtube, občas si stáhnu nějakej film. Používám internet explorer, kterej se poslední dobou dost zpomalil. Používám normální obyčejnej počítač s dvoujádrem 2,1 GHz, 2GB RAM, prostě starej krám, ale jsem na něj zvyklej a mám ho rád.
Tak a teď dotaz - jakej prohlížeč byste mi doporučili, aby to bylo trošičku svižnější? Rychlost připojení mi teď v testu vyšla následovně : Download 42,7 Mbit/s, Upload 8,9 Mbit/s a Ping 21,0 ms

Díky všem a hezký Vánoce!

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

still10k*
hodnocení

1x

Jsem dlouhodobě velmi spokojený s Firefoxem, je to velmi svižný a výkonný prohlížeč. Posledních pár měsíců testuji Vivaldi a také mi celkem vyhovuje.

hodnocení

1x

Osobně používám z 99% Operu. jak na Woknech, tak na Linuxu. Sem tam koketuji s Vivaldi, ale nějak mé očekávání v pokračování staré dobré Opery úplně nenaplňuje.

paw*
hodnocení

0x
Firefox nebo chrome

vernon
hodnocení

0x

Chrome, co jiného?

Chrome při více otevřených oknech se natolik sám zpomaluje (díky zatížení CPU a RAM), že pak přestává být použitelný.

"Rychlost" prohlížeče ovlivňuje především HW počítače (na slabém HW je i "rychlý" prohlížeč k ničemu), počet otevřených oken a případná další činnost počítače, která hodně vytěžuje CPU a RAM.

Osobně mám dobré zkušenosti s Operou a s Maxthonem.

16.12.17 22:30

Zajímavé.

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, pokud se o svůj IE nestaráte (nečistíte cookies a jeho mezipaměť), tak Vám bude dělat po nějakém čase stejný problém každý prohlížeč. Takže, nejdříve údržba prohlížeče a jinak jděte do Google Chrome (a zase čistit). Zdravím!

P.S. Fakt rychlý je jen prohlížeč čistý .

jdukolem
hodnocení

0x

Bezkonkurenčně Maxthon Nitro !

krtek66
hodnocení

0x