Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak napsat v emailu obrovská písmena

Od: marinkamarie® odpovědí: 7 změna:

Při psaní emailu mi nejdou, při kliknutí na velikost písmen,zvolit písmena obrovská.Jde zvolit jenom klasické velké a malé.Jsem laik a v tomto si nevím rady a při psaní různých přáníček,bych tyto písmena ráda použila.Poradí někdo?*zmateny*

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

2x

Já vytvářím přání v textovém editoru, kde si mohu s písmem a obrázky dělat co chci. Např. MS Word, Office Writer a pod. Do e-mailu pak vložím jako obrázek a neriskuji, že příjemci se to při jiném nastavení, nenainstalovaném písmu a podobně, nezobrazí rozjeté nebo nečitelné. Do svého archívu si takto zhotovená přání ukládám jako obrázek JPG nebo textový dokument PDF.

iz*
hodnocení

2x

U e-mailu nikdy nemůžete zaručit, aby se příjemci zobrazil stejně jako Vám. Zobrazení e-mailu u příjemce závisí na tom, jak kdo k poště přistupuje, jaký program pro elektronickou poštu používá, a na nainstalovaných písmech.

Nebude-li příjemce mít nainstalováno písmo, které v e-mailu použijete, vykreslí se zpráva u příjemce "náhradním" písmem (tj. písmem, které jeho OS vyhodnotí jako podobné tomu Vašemu).

Navíc je dobré myslet i na příjemce, kteří dávají přednost e-mailu ve formě prostého textu (patřím mezi ně). Měla byste vidět, co v takovém případě různě formátované zprávy "provedou" → někdy jsou jen stěží k přečtení, jindy se vůbec nezobrazí (např. e-maily z Poraďte se mi nezobrazují vůbec).

Chcete-li posílat přání formátovaná jinak, než umožňují poštovní klienti a internetové prohlížeče, napište je např. ve Wordu, Writeru apod. a exportujte je do formátu PDF, který by měl zahrnout i použitá písma.