Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

FAQ pro e-shop

Od: gd3623* odpovědí: 3 změna:

Ahoj, vlastníme e-shop, prostřednictvím kterého prodáváme dětské zboží. Řešíme, jak by šly vyřešit časté dotazy od zákaazníků k jednotlivým produktům. FAQ je okolo 50 téměř ke každé kategorii. Potřebujeme FAQ přehledně roztřídit, aby uživatel dostal co nejrychlejší odpověď na otázku. Jak to lze vyřešit, aby bylo FAQ snadno dohledatelné? Existuje nějaký systém nebo si budeme muset nechat zpracovat vlastní? Jak napojit FAQ k jednotlivým produktům?

Nechceme zákazníka zbytečně zahltit a mást ho. Nemáte někdo nějaké řešení? Nebo zkušenost s nějakým systémem? Díky za info!

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mot
hodnocení

0x
dle me ztrata casu, lidi stejne nectou, nemysli, jenom klikaji a pak se divi...

 

cineic*
hodnocení

Dobrý den. Mám obdobný problém. Za případnou radu budu také moc ráda.

Děkuji za odpověď - Jana

 

hodnocení

0x

A tady by nevěděli? facebook.com/... zkuste se tam přidat?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]