Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení nového notebooku do 14 dnů od koupě

Od: georgina* odpovědí: 7 změna:

Koupila jsem si nový notebook na Mallu a ráda bych ho vrátila do 14 dnů od koupě, protože s ním nejsem spokojená. Nevím však, jak nastavit počítač do původního stavu tak, aby tam nebyli žádné moje osobní údaje. Při prvním spouštění počítače se tam musí zadávat jméno uživatele, heslo atd.. Je to možné vše smazat a nastavit do továrního nastavení? Jedná se o zn. Lenovo. Děkuji za rady.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar jmlc

Vaše informace (pokud tam nemáte internetové bankovnictví) nikdo vytahovat nebude. Fotky můžete smáznout a třeba programem CCleaner přečistit, přepsat volné místo (je v nastavení programu). Tovární nastavení budou jistě dávat v servisu-obchodu před zadáním nové nabídky.


doplněno 22.09.17 20:31:

Fíha - no hezky - nicméně to řeší to čištění, při továrním nastavení vlastně zformátuje data... Takže pro tazatelku: uveďte konkrétní typ NTB a pokud sama nevíte, případně nemáte manuál, sdělíme vám, jak dát do továrního nastavení.

Před tím si ale zálohujte případná data na své médium.

ohneta*

Ne ne, Mall požaduje vrácení ntb v továrním nastavení.

georgina*
hodnocení

Jedná se o Lenovo V110-15. Data ani fotografie tam ještě žádné naštěstí nemám, jde mi jen o to tovární nastavení.

 

vojtal*
hodnocení

5x

Dobrý den, pokud se jedná o zařízení se systémem Windows 10, pak přejděte do nastavení> aktualizace a zabezpečení> obnovení> obnovit počítač do továrního nastavení.

Vojta, Lenovo Ambasador

georgina*

Vojto, děkuji, konečně odpověď k věci ... :)

 

hodnocení

0x

Mall je příšerný e-shop. Vřele doporučuji číst si chvíli zde: obchody.heureka.cz/...


doplněno 23.09.17 14:56:

@jmlc: Já ti to neberu. Jen si tam najdi i pár zkušeností těch, kteří na Mall léta nakupovali a najednou s nimi v Mallu vydrbali. Také není nepodstatné, že Mall před pár lety (3?, 5?) změnil majitele a tím i chování k zákazníkům. Jde to tam od deseti k pěti.

Každý má nějakou zkušenost... Někdo nadává na Alzu, někdo Kasa, někdo TSBohemia... Já s MALLem mám jen dobré zkušenosti. Nakoupil jsem až desítky věcí. Vlastně reklamace jsem měl jen u obuvy, a to jsem dostal vždy nový pár bez jakýchkoliv řečí - do cca. 15ti dnů.

Naopak v ALZE mne chtěli i přes pojištění proti rozbití odmítnout s tím, že tablet prostě nefunguje z nějakého záhadného důvodu a není rozbitý mechanicky, že to ani nebudou reklamací řešit. Nebo Kasa mi 2x vrátila telefon, že se závada neprojevila, přitom příslušenství mi nějak zapomněla vrátit. A před týdnem zakoupená "vodotěsná" venkovní osvětlení měla vadně nalepené těsnění - čouhalo ze světla ven, tj. nemohlo být vodotěsné. Jelikož jsem potřeboval instalovat, těsnění jsem musel vytrhat (lepeno snad vteřináčem) a improvizovaně doinstalovat...

Standardně nespokojený člověk bude nespokojen všude.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]