Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nezabezpečené připojení

Od: rudy63® odpovědí: 1 změna:

Zdravím a mám dotaz. V prohl. Mozilla nelze otevřít některé stránky a zobrazuje se "vaše připojení není zabezpečené"

V ostatních prohl. stránky kze otevřít bez problémů.Používám Avast.Má někdo nějakou radu?Zpráva přiložena

support.mozilla.org/...

Vydavatel certifikátu partnera nebyl rozpoznán.

http Strict Transport Security: false
http Public Key Pinning: false

Řetězec certifikátů:

-----BEGIN CERTIFICATE-----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-----END CERTIFICATE-----
-----BEGIN CERTIFICATE-----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-----END CERTIFICATE-----


doplněno 20.08.17 22:21:

Nemám tušení co se přihodilo, ale už to zase funguje normálně, aniž bych cokoli měnil.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

still10k*
hodnocení

2x

Také zdravím. Na té adrese na support.mozilla.org máte vše přehledně vysvětleno, dokonce tam mají i návody pro jednotlivé antiviry, jak je nastavit.

V případě avastu je potřeba vypnout testování HTTPS:

-> Zobrazte hlavní panel aplikace Avast.
-> Přejděte do Nastavení> Aktivní ochrana a klepněte na Upravit vedle položky Webový štít.
-> Zrušte zaškrtnutí volby Povolit testování HTTPS a potvrďte klepnutím na OK.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]