Nejste přihlášen/a.
Můžete se obrátit na soudního znalce, který prokáže že závada nebyla způsobena nadměrným opotřebením, ale vadou konstrukce. Můžete se pokusit notebook reklamovat znovu s tím, že nesouhlasíte s vyjádřením, jelikož jste notebook vědomě nepoškodil a žádáte o opravu. Také se podívejte na internet, zda-li u stejného typu notebooku nebylo stížností na tuto závadu více.
Tak to jste vysloveně narazil na špatný obchod se špatnou reklamační politikou. Zkuste se obrátit přímo na zastoupení Lenova. Je to hrdá značka, domnívám se, že vám tam vyjdou vstříc. Minimálně mohou zatlačit z pozice dodavatele na K24, aby vyřizovali reklamace jejich produktů více vstřícněji.
Bohužel eshop K24 prodává zařízení z polské distribuce, případnou reklamaci je potřeba řešit s obchodníkem. Pokud prodejce oprávněnou reklamaci zamítne, doporučuji se obrátit na ČOI.
Vojta, Lenovo Ambasador
1) Pokud K24 odebírá zboží přes zastoupení Lenovo, tak reklamace byla na 99% posuzována servisem, který má pod palcem přímo Lenovo.
2) Pokud K24 neodebírá zboží přes české zastoupení, tak na něj nemají žádné páky a nic mu nemohou.
Nemusí to být pravdou vždy. Dodavatelé si můžou nasmlouvat servisy a často to také dělají, jen trvají na proškolení pracovníků. Ale to jen házíme doměnky, může nám na to odpovědět mistr Prcek, kam vlastně putoval jeho notebook.
Přesto trvám na svém doporučení obrátit se přímo na zastoupení Lenova. Někdy je lepší jednat přímo s dodavatelem, než se měsíc dohadovat s prodejcem. Třeba to bude i tento případ.
Tak znova. A bez domněnek.
Všechny notebooky Lenovo IdeaPad oficiálně prodané v ČR jsou reklamovatelné pouze přes svozovou službu do centrály. Jinou možnost nenabízí. Odesílají to tam Alza, CZC atd. Všichni... Já také.
Pokud to prodejce odeslal někam jinam, tak s tím nemá zastoupení Lenovo ČR nic společného. Jedná se o nějaký šedý dovoz.
Musím říct, že jestli je to tak jak píšete a tuhle nezdařenou reklamaci má opravdu na tričku oficiální servis Lenova, tak jsem tedy velmi zklamaný. V rodině máme dva ThinkPady, já osobně vlastním E530 a vždycky jsem si říkal, že máme něco extra i pro případ reklamací. Já reklamoval jen jednou vadný disk, to proběhlo v pořádku, plasty jsem zatím ještě reklamovat nemusel. Ale tuhle reklamaci pantu bych jako klient Lenova také chápal jako křivdu. To jsem tedy opravdu zklamaný.
Závada se opravdu na reklamaci nevztahuje. Možné je to pouze naopak → reklamace se vztahuje na určité typy závad.
Nevztahuje se na mechanické poškození. Nezamítl prodejce reklamaci právě proto (nedomnívá se, že jste notebook poškodil sám)?
Myslím, že notebook není na to, abych kolem jen chodil. Je jasné, že se bude !při každém použití! otvírat a zavírat. Ale děkuji za reakci.
NB je samozřejmě na práci a je jasné, že se bude otvírat i zavírat.
Ovšem záleží i na tom, jak. Např. mně se asi třikrát "podařilo" víko přirazit (jakoby mi "vylítlo" z ruky). Naštěstí se nic neulomilo, ale stát se to klidně mohlo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.