Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Záruka na notebook

Od: prcek* odpovědí: 18 změna:
Dotaz: Při běžném uzivani ( při zavírání notebooku) náhle nešel notebook zavřít,poškodil se pant (vypadl kousek plastu a malinký šroubek)... Reklamace byla zamítnuta, s vysvětlením,že prý mechanicka závada se na reklamaci nevztahuje! Musel jsem si v opravně na PC nechat opatrně a odborně notebook zavřít, abych jej nepoškodil a při tom ho mohl zaslat na reklamaci. Ale zamítnutí nechápu? Na co notebooky jsou? Pokud neuznají toto jako závadu na reklamaci, pak nevím k čemu záruka je. S notebookem jsem zacházel opatrně ...a přesto...? Mohu se nějak bránit, mám na uznání záruky právo...? Poradíte mi prosím? Děkuji

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*
hodnocení

3x

Můžete se obrátit na soudního znalce, který prokáže že závada nebyla způsobena nadměrným opotřebením, ale vadou konstrukce. Můžete se pokusit notebook reklamovat znovu s tím, že nesouhlasíte s vyjádřením, jelikož jste notebook vědomě nepoškodil a žádáte o opravu. Také se podívejte na internet, zda-li u stejného typu notebooku nebylo stížností na tuto závadu více.

prcek*
hodnocení

Moc děkuji

 

hodnocení

2x

Poslat znovu s tím, že to je reklamační závada a pokud ti ji neuznají, pohrozit znaleckým posudkem, na jehož základě by reklamaci museli uznat a zároveň zaplatit všechny tvé náklady včetně ZP. Pochopitelně si napřed toho znalce najdi a ověř, zda je to průchodné.

prcek*
hodnocení

Moc děkuji.

 

still10k*
hodnocení

1x

Jaký je to prosím typ a značka notebooku, abych věděl čemu se vyhnout? Děkuji za info.

prcek*
hodnocení

Jde o Lenovo 700- 15ISK DEJTE SI POZOR NA OBCHOD : K24.cz !

still10k*

Tak to jste vysloveně narazil na špatný obchod se špatnou reklamační politikou. Zkuste se obrátit přímo na zastoupení Lenova. Je to hrdá značka, domnívám se, že vám tam vyjdou vstříc. Minimálně mohou zatlačit z pozice dodavatele na K24, aby vyřizovali reklamace jejich produktů více vstřícněji.

vojtal*

Bohužel eshop K24 prodává zařízení z polské distribuce, případnou reklamaci je potřeba řešit s obchodníkem. Pokud prodejce oprávněnou reklamaci zamítne, doporučuji se obrátit na ČOI.

Vojta, Lenovo Ambasador

 

wakik

1) Pokud K24 odebírá zboží přes zastoupení Lenovo, tak reklamace byla na 99% posuzována servisem, který má pod palcem přímo Lenovo.

2) Pokud K24 neodebírá zboží přes české zastoupení, tak na něj nemají žádné páky a nic mu nemohou.

still10k*

Nemusí to být pravdou vždy. Dodavatelé si můžou nasmlouvat servisy a často to také dělají, jen trvají na proškolení pracovníků. Ale to jen házíme doměnky, může nám na to odpovědět mistr Prcek, kam vlastně putoval jeho notebook.

Přesto trvám na svém doporučení obrátit se přímo na zastoupení Lenova. Někdy je lepší jednat přímo s dodavatelem, než se měsíc dohadovat s prodejcem. Třeba to bude i tento případ.

wakik

Tak znova. A bez domněnek.

Všechny notebooky Lenovo IdeaPad oficiálně prodané v ČR jsou reklamovatelné pouze přes svozovou službu do centrály. Jinou možnost nenabízí. Odesílají to tam Alza, CZC atd. Všichni... Já také.

Pokud to prodejce odeslal někam jinam, tak s tím nemá zastoupení Lenovo ČR nic společného. Jedná se o nějaký šedý dovoz.

still10k*

Musím říct, že jestli je to tak jak píšete a tuhle nezdařenou reklamaci má opravdu na tričku oficiální servis Lenova, tak jsem tedy velmi zklamaný. V rodině máme dva ThinkPady, já osobně vlastním E530 a vždycky jsem si říkal, že máme něco extra i pro případ reklamací. Já reklamoval jen jednou vadný disk, to proběhlo v pořádku, plasty jsem zatím ještě reklamovat nemusel. Ale tuhle reklamaci pantu bych jako klient Lenova také chápal jako křivdu. To jsem tedy opravdu zklamaný.

 

iz*
hodnocení

1x

Závada se opravdu na reklamaci nevztahuje. Možné je to pouze naopak → reklamace se vztahuje na určité typy závad.

Nevztahuje se na mechanické poškození. Nezamítl prodejce reklamaci právě proto (nedomnívá se, že jste notebook poškodil sám)?

prcek*
hodnocení

Myslím, že notebook není na to, abych kolem jen chodil. Je jasné, že se bude !při každém použití! otvírat a zavírat. Ale děkuji za reakci.

iz*

NB je samozřejmě na práci a je jasné, že se bude otvírat i zavírat.

Ovšem záleží i na tom, jak. Např. mně se asi třikrát "podařilo" víko přirazit (jakoby mi "vylítlo" z ruky). Naštěstí se nic neulomilo, ale stát se to klidně mohlo...

prcek*
hodnocení

...tak to je přesně ono...já jsem nikdy nic takového neudělal, vždy jsem s notebookem zacházel opatrně ... a...! Nemůže nikdo tvrdit, že když budu běžně užívat notebook, že je normální, ...opakoval bych se ...

 

hodnocení

0x

Pravděpodobně ve výrobě řádně nezajistili šroubek lepením, ten se následně běžným užíváním uvolnil, vypadl a v důsledku toho se i cosi ulomilo. Výrobní vada. A pokud se dle výrobce lepit nemá, pak vada konstrukční ..

prcek*
hodnocení

Moc děkuji. To si také myslím, jen bude obtížné vysvětli to i K24.cz!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]