Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Aplikace YouTube

Od: danka* odpovědí: 10 změna:

Prosím o radu.V mobilu se mi objevilo aplikace YouTube přestala pracovat.tím pádem mobil je nefunkční.Odnesla jsem ho do servisu,poněvadž je v záruce.Tam po mě chtěli heslo k uživatelskému učtu Google,jenže já si ho bohužel nepamatuji.Vrátili mi mobil,že se do něj ale nedostanou,at si vzpomenu a pak ho donesu,popřípadě zrušení učtu stojí 500,- i když je mobil v záruce,tak se na to záruka nevztahuje.dá se nějakým způsobem v mobilu dopracovat,aby mi mobil fungoval.aniž bych musela znova navštívit servis mobil je Zoppo Coloor C2,prosím poradte,díky

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Co znamená mobil je nefunkční? Vypnout a zapnout jste ho zkoušela? Případně vytáhnout baterku?

danka*
hodnocení

Tu vaši otázku snad nemyslíte vážně,sice jsem mobilový laik,ale tohle mě napadlo samozdřejmě,že jsem to udělala a nic

@danka: Tak to myslím naprosto vážně. Byste se divila kolik lidí taková zákadní věc nenapadne. Proč myslíte, že první otázka IT pracovníka, když ho někdo žádá o radu je "Zkusil jsi to vypnout a zapnout?"

lll*
hodnocení

2x

Najděte si zde téma Android FRP, píši o tom často, předpokladám, že to bude Vás případ.

hodnocení

0x
Proč chtějí heslo k účtu? Zkuste obnovit tovární nastavení telefonu. To by mělo pomoct. Ale pozor, přídete při tom o data. Takže zálohovat.
lll*

nn, tazatelka má patrně potíže s ochranou FRP.

danka*
hodnocení

Do telefonu se nedostanu,neustále vylítne aplikace YuoTube přestala pracovat,a s mobilem nejde jít dál.baterii už jsem zkoušela vyndat,mobil vypnout,a,ale sotva namačkám pin,hned se objeví aplikace...a dál to nepusti.V opravě mi řekli,že to heslo je uložené v mobilu a tudiž když ho neznám,tak se s tím nedá nic dělat,pouze za poplatek zrušit,,tak nevím co s tím dál

angee*
hodnocení

0x