Nejste přihlášen/a.
Mám noutbuk Asus Windows home premium,seznam.cz,prohlížeč google chrome.Mám ho asi 10 let,sem tam opravovaný pánem,co se zabývá počítačema na úřadech.Jsem samouk,na jiném jsem nedělala,takže si trochu umím laicky poradit jen s tímto.Před 3 roky mi pán na něm něco sletoval s tím,že mám šetřit na nový,že tento půl roku ještě půjde,ale vydržel ty 3 roky a už prostě "blbne",špatně naskakuje,nechce mně do něčeho pustit,dlouho všechno trvá.Takže počítám s novým,zkopírovala jsem si na flešku fotky,nějaké doklady,adresy Skype.Ale nemůžu si nějak zkopírovat meilové adresy,mám jich přes 50 a neumím si představit,že bych si je musela na papír opisovat a těžko bych se k nim potom asi dostávala,když by mi noťas odešel.Takže dokud mi to ještě funguje,prosím o radu,jak na to,kam ťuknout,abych si ty adresy zkopírovala?Taky mi třeba někdo poradí,jaký si koupit,mám Windows 7,to asi už nepůjde,když je všude W 10?Bojím se,abych to pak pochopila,asi bych zase chtěla ASUS,ale nechám si poradit.A nerozumím odborným výrazům,tak rady prosím pro "blbce".Díky všem za radu.
Mailové adresy není třeba zálohovat, jsou uložené mimo notebook na serveru, jehož mailovou adresu užíváš, nejspíš to bude jméno@seznam.cz. Takže po kompletní instalaci Operačního systému (Windows) bude vše, co se mailu týká, tam kde bylo předtím.
Windows 7 se dá koupit za pár korun (do 300,- Kč) na ebayi (ebay.com), ale na to už asi budeš potřebovat pomoc toho pana pomocníka, stejně jako na instalaci těch W7.
Nový notebook se dá koupit i se systémem, vyjde to o něco dráž, než bez systému.
Po přihlášení do systému Ti e-mailové adresy zůstanou tam kde je používáš.
V novém notebooku se přihlásíš například do Seznamu.cz a všechno bude při starém.
Měníš pouze přístroj a ne svůj přístup na internet.Spíš si napiš svoje přihlašovací jména a hesla
Skype Ti taky zůstává tak jak je, stačí se přihlásit !
Jo a já osobně si píšu e-mail k telefonním číslům, je tam na to kolonka.