Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zálohovat mailové adresy

Od: babusa* odpovědí: 6 změna:

Mám noutbuk Asus Windows home premium,seznam.cz,prohlížeč google chrome.Mám ho asi 10 let,sem tam opravovaný pánem,co se zabývá počítačema na úřadech.Jsem samouk,na jiném jsem nedělala,takže si trochu umím laicky poradit jen s tímto.Před 3 roky mi pán na něm něco sletoval s tím,že mám šetřit na nový,že tento půl roku ještě půjde,ale vydržel ty 3 roky a už prostě "blbne",špatně naskakuje,nechce mně do něčeho pustit,dlouho všechno trvá.Takže počítám s novým,zkopírovala jsem si na flešku fotky,nějaké doklady,adresy Skype.Ale nemůžu si nějak zkopírovat meilové adresy,mám jich přes 50 a neumím si představit,že bych si je musela na papír opisovat a těžko bych se k nim potom asi dostávala,když by mi noťas odešel.Takže dokud mi to ještě funguje,prosím o radu,jak na to,kam ťuknout,abych si ty adresy zkopírovala?Taky mi třeba někdo poradí,jaký si koupit,mám Windows 7,to asi už nepůjde,když je všude W 10?Bojím se,abych to pak pochopila,asi bych zase chtěla ASUS,ale nechám si poradit.A nerozumím odborným výrazům,tak rady prosím pro "blbce".Díky všem za radu.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Mailové adresy není třeba zálohovat, jsou uložené mimo notebook na serveru, jehož mailovou adresu užíváš, nejspíš to bude jméno@seznam.cz. Takže po kompletní instalaci Operačního systému (Windows) bude vše, co se mailu týká, tam kde bylo předtím.

Windows 7 se dá koupit za pár korun (do 300,- Kč) na ebayi (ebay.com), ale na to už asi budeš potřebovat pomoc toho pana pomocníka, stejně jako na instalaci těch W7.

Nový notebook se dá koupit i se systémem, vyjde to o něco dráž, než bez systému.

fran56ris*
hodnocení

2x

Po přihlášení do systému Ti e-mailové adresy zůstanou tam kde je používáš.

V novém notebooku se přihlásíš například do Seznamu.cz a všechno bude při starém.