Nejste přihlášen/a.
Žádné konkrétní informace.
V zásadě může být problém:
1) špatná konektivita na poskytovatele internetu
2) pokud jde o wifi tak nejčastější možnost je rušení na kanále, nebo silný signál/rušení tedy na vedlejším
3) jiný problém s NB
4) jiný problém s wifi routerem
Bod 1) lze řešit prověřením konektivity - to ti pořteší vzdáleně poskytovatele
Bod 2) ověříš i tak, že se připojíš ne po wifi, ale přes kabel do lan portu routeru (ideálně vypni wifi). Pokud by se to potvrdilo tak stáhnout třeba program vistubler, přes něj zjistíš obsazenost kanálů a podle toho by se přenastavil tvůj router.
Samozřejmě by bylo ideální zkusit jetli se to neděje jen na tomto NB a jiné zařízení je OK
Další body zatím nemá cenu řešit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.