Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zamčené soubory

Od: lintu odpovědí: 10 změna:

Jak stáhnout soubor (na ulož.to) označený jako zamčený soubor? Je tam-:Poslat majiteli souboru žádost o heslo. + Pošli zprávu autorovi souboru. Jak postupovat ,jaké heslo,jakou zprávu?Jsem dost laik.Díky

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Nejrychlejší je podle odkazu si vyhledat stránku, na které bude heslo napsáno.

Je problém, že pokud je takto soubor uzamčen, tak se jená pravděpodobně o warez, a takový soubor stahovat není zrovna vhodné.

Dále je možnost si na stránce najít autora souboru a přes zprávu mu poslat žádost o heslo, ale to bude asi na dloho, pokud vůbec odpověď dostanete.

lintu
hodnocení

Co je to " warez "?

Zjednodušeně: "ukradený", obvykle cracknutý a tím pádem nelegální soubor.

Můžu sice očekávat, že to bude warez, ale copak můžu na ulozto zamykat jen warez?

mavericku, omlouvám se, ale jsem rejpal od přírody:

Jak poznáš, co je na ulozto warez a co ne?

1) Podívej se laskavě na koho jsem reagoval
2) myslím si, že moje reakce a tvůj dotaz je defakto stejné...nemyslíš?

Na koho jsi reagoval jsem věděl už když jsem se ptal a tvůj příspěvek jsem holt špatně pochopil.

iz*
hodnocení

0x

Jestli se nemýlím, je ta věta "Poslat majiteli souboru žádost o heslo" zároveň odkaz. Mělo by stačit na něj kliknout a dále postupovat podle požadavků webu (vždy by tam mělo být napsáno, co dalšího máte udělat).

Z UložTo jsem nikdy nic zaheslovaného nestahovala, nebo jsem naopak měla heslo k souboru předem od toho, kdo tam pro mne soubor vložil). Postup uvedený výše jsem tedy nikdy nepotřebovala.

hodnocení

0x

Prihlasis se (pokud nejsi zaregistrovanej tak se zaregistrujes), autoroj napises o heslo a pak cekas.
Kdyz prijde heslo (nekdy casem) tak ho zadas a soubor stahnes jako jakykoliv jiny soubor.
Pokud heslo neprijde zacnes hledat znovu a treba i jinde.

lintu
hodnocení

Už mám heslo od majitele souboru,díky za odpovědi.