Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
komunikuji s podporou jedné adresy, prvních několik emailů šlo v pohodě odeslat, teď mi to ale hází tuto chybu:
Vaše zpráva pro < customerservice@orders.viagogo.com > ze dne 11.04.2017 nemohla být doručena.
Zpráva je přiložena.
You message for < customerservice@orders.viagogo.com > from 2017/04/11 could not be delivered.
Its attached below.
Důvod / Reason:
---------------
4.0.0 smtp; 454 4.7.1 < customerservice@orders.viagogo.com >: Relay access denied
Persistent Transient Failure - Other or Undefined Status
Fragment původní zprávy:
Pod tuto zprávu mi to hodí soubory, které by měli jít otevřít, ale nelze to. Když je stáhnu napíše mi to undefined.
Předem děkuji za veškerou pomoc
Od kterého poskytovatele (část adresy za zavináčem) máte e-mail a ke kterému poskytovateli jste e-mail posílal? Přihlašujete se k e-mailu z prohlížeče, nebo používáte poštovní program (který)?
Soubory "Undefined" můžete otevřít poznámkovým blokem a přečíst si je. Pravděpodobně budou obsahovat totéž, co jste sem přepsal ze zprávy.
S e-mailem u Seznamu je po přechodu na nový e-mail více problémů. Zkuste nějakou dobu vydržet, možná se to časem zlepší. Případně bych zkusila další e-mail od jiného poskytovatele. Třeba Protonmail.com vypadá dobře. Jenom není v češtině...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.