Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sobor aaResources.dll

Od: jean* odpovědí: 2 změna:

Po aktualizaci se mi při zpuštění počátače ukáže okénko a upozorněním že Resoulces.dll/104 je vadný nebo chybí. Dočetl jsem se , že je možné jej aktualizovat ale nevím jak. Jsem samouk a skoro lajk a anglicky neumím. Toto okénko se ukázalo poprvé vícekrát a po několika zpuštění se přestalo ukazovat. Nyní se ukazuje pouze jednou po aktualizaci bud Ww nebo Ff, to už si nepamatuji.Kdo prosím poradí. Děkuji.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, internet pravil, že tento problém způsobuje doplněk (plugin) Amazon 1Button App v prohlížeči Internet Explorer. Tam ho přes Nástroje / Správce doplňků najděte a vypněte. A zřejmě přes Ovládací panely / Přidat nebo odebrat programy ten program s názvem Amazon 1Button App půjde i zcela odstranit (nebo přes CCleaner). Zdravím!

doplněno 06.04.17 11:13:

Já tento problém nemám, tak jsem jen našel jednu možnou příčinu na internetu. Více neporadím, ale snad jen - zadat si jméno souboru do vyhledávače (Google) a anglické stránky si nechat vyhledávačem přeložit do češtiny.

jean*
hodnocení

Nešlo by to napsat podrobněji?Také jsem to četl, ale žádný plugin toho jména jsem nenašel. Jde mi více o aktualizaci jmenovaného souboru Resources. Vím že to jde, ale protože je to v angličtině tak jsem v koncích.Domnívám se totiž, že mi to může dělat i problém v tisku, který řeším náhradními způsoby. Pokud se mýlím tak napište. Pokud není po aktualizaci tak okénka neneskakují. Jinak díky za odpověď.

doplněno 06.04.17 16:46:

Velký dík za snahu mi pomoci.Moje úvaha je stejná, ale ten překladač přece jen neumí moc dobře česky, ale něco se dá. Zdravím moc.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.