Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak rozchodit hru na PC, obraz .ISO

Od: lego® odpovědí: 11 změna:

Zdravim,
potreboval bych prosim poradit rozchodit hru na PC.

Mam PC ve kterem mam misto DVD mechaniky zapojen HDD (DVD moc casto nevyuziva tak mam 2 HD).
Dcera si sehnala DVD hru Harry Potter a abych ji ji rozchodil.
V PC jsem pripojil DVD mechaniku a nainstaloval jsem SW DAEMON Tools Lite (gratis verzi).
Za pomoci uvedeneho SW jsem si na HDD ulozil obraz disku .iso.
Z tohoto obrazu jsem provedl instalaci hry.
Nyni kdyz spustim vytvoreny .exe soubor tak se mi zobrazi hlaska (viz. priloha).
Kdyz spustim .exe z obrazu DVD tak se mi zobrazi stejna hlaska (viz. priloha).
Odkaz z hlasky je na securom.com/... .

Menit PC a nebo mit DVD stale v mechanice se mi nechce (vzdyt i proto jsou snad obrazy disku:-/).
Predem diky za radu a pomoc.
Lego

Jak rozchodit hru na PC, obraz .ISO

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

1234
hodnocení

2x

Právě v tomhle případě bych se podíval na crack někde po nternetu, protože to vypadá na ochranu hry - aby jste musel mít originál CD. Vy ho máte tak oč jde.

Oficiální cestou musíte mít vloženo CD. Neoficiální (tu kterou potřebujete) je noCD crack.

doplněno 05.04.17 17:20:

ZDE STRÁNKA KDE JSOU PATCHE : gamecopyworld.com/...

GameCopyWorld only supplies Information and Tools necessary to make
a PERSONAL BACKUP of legally owned Game CD/DVDs.

hodnocení

Diky, uz to funguje.
To snad ani holce nemuzu rict ze si setrila skoro zbytecne.
Usetreny peniz jsme mohli prozrat v cukrarne a misto starosti s originalni hrou jsme to mohli nekde sosnout cely:)

krtek6*

lego: tu starost jste si udělal, ale vy sám..ne vaše holka..kdybyste nedělal ISO obraz hry takbyste nepotřeboval crack..protože s originál hrou by vám stačilo mít jen cd v mechanice pro hraní...

hodnocení

Souhlas, kdybych chtel mit DVD stale v mechanice.
Ale okolnosti mne k tomu donutily:
- DVD se opotrebovava
- v PC je misto DVD mechaniky zapojen HDD