Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tisk e-mailu

Od: jean* odpovědí: 7 změna:

Prosím o radu. Nejde mi vytisknout mail.Papír mi vždy projede tikárnou, ale netiskne.Totéž se mi stane s použitím ctrl P. Tisk souborů PDF ale běží. Mám Windovs 10.Nevím jestli to nemá spojitost s aktualizací Abrobe. Pokoušel jsem se instalovat Abrobe DC,ale nepomohlo. Jsem laik tak prosím o odpověť polopatě. Byl jsem i v servisu se ptát a tam mi řekl, že je potřeba přeinstalovat celý Windovs. Díky.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

A co zkopírovat e-mail do wordu a vytisknout to jako dokument?

jean*
hodnocení

Ano z prohlížeče seznam.

Z kteréhokoliv prohlížeče! Já nejraději používám prohlížeč Maxthon /a nedám na něj dopustit/ a dělám to běžně. Jak jsem psal, e-maill zkopírovat ctrl+c, najít textový, např. v OpenOffice nebo třeba v LibreOffice /dají se stáhnout např. na www.slunecnice.cz/ a tam ho vložit: ctrl+v a vytisknout.

samouk*
hodnocení

2x

Mejla ze seznamu,ani v seznamu nevytisknete,ani jinak neuložíte,než tak jak má samotný seznam předepsáno.Na to,aby jste tyto operace mohl provádět musíte mít nainstalovanýho druhého poštovního klienta u mě to je MOZILA THUNDERBIRD,ve kterém si nainstalujete svou imejlovou adresu,kterou máte v seznamu,tím pádem vám budou vaše imejly chodit na tyto dvě adresy,avšak jen z jedné z nich múžete provádět požadované operace,jaké si přejete.Tuto skušenost,jsem získal po mnoha a mnoha pokusech o tisk svých imejlů ze seznamu až mě někdo poradil co pro to musím udělat.Jednoduše si ze STAHUJ.CZ nebo ze SLUNEČNICE.CZ si stáhnout a nainstalovat svého druhého poštovního klienta a mám vystaráno.

hodnocení

0x

Tiskárna jako taková tiskne? Výměna náplní? Laser, inkoust? Testovací stránka? Jiné pc ok? V náhledu je vše vidět OK? Když už tak to bude spíš o nastavení tisku, pokud je tiskárna OK

doplněno 29.03.17 08:04: