Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak vložit aktivní odkaz do mailu

Od: marcelka* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, potřebuji poradit, neboť jsem počítačový začátečník, jak vložit například do e-mailu aktivní odkaz na nějaké webové stránky ( tak aby stačilo na odkaz kliknout a příslušná stránka se vyhledala).Děkuji.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

ctrl + c a ctrl + v

třeba poradte.cz/...

doplněno 24.11.08 21:37:

stačí?

sondaw*
hodnocení

0x

Otevři si webovou stránku, jejíž odkaz chceš vložit do mailu, v adresním řádku vyber (zabarvi) adresu, např. jako zde poradte.cz/... stiskni klávesy Ctrl+C (tím vybraný odkaz zkopíruješ) a v otevřené mailové zprávě, tam kde ti bliká kurzor, stiskni Ctrl+V (tím odkaz vložíš). To je všechno

doplněno 24.11.08 22:06:

Pro milacukrar: nechtěla jsem nijak tvoji odpověd zpochybňovat, jen jsem to pro začátečníka rozepsala, proto ti dávám bodík za dobrou odpověď:)

jabraka*
hodnocení

0x

Marcelko,protože nerad používám klávesové zkratky,používám pro vložení odkazu myš.Pravým tlačítkem myši kliknu do adresového řádku MIEx,zobrazí se mi tabulka a v ní příkaz kopírovat.Pak vyhledám v hlavičce tohoto editoru čtvrtou ikonu-modrou kuličku.Kliknu na ni levým tlačítkem.Objeví se tabulka s volným řádkem,na ni klepnu pravým tlačítkem myši a vložím.odkaz se mi objeví v textu.

Pokud chci vložit tento odkaz do E-mailu,stejným způsobem odkaz zkopíruji,ale vložím ho do pole editoru Outloku.úplně stejný postup volím i v jiných web stránkách.

JABRAKA

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.