Nejste přihlášen/a.
V posledním týdnu se mi v emailové poště ukazuje, že mám přeplněnou schránku a mám si smazat některé emaily. Koš mám vyprázdněný a emaily nepřečtené nemám vůbec a stále se to objevuje. Nikdy dříve se mi tento problém neobjevil. Poraďte, prosím, co s tím. Děkuji.
Máš přeplněnou schránku u poskytovatele, ne ve svém počítači. Musíš to promazat tam. Ppokud čteš poštu prostřednictvím klienta - Outlok a podobné, obvykle mají volbu zda poštu stahovat a zda na serveru pochávat kopii. Buď poštu do počítače nestahuješ, nebo u poskytovatele schránky ponecháváš kopii.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.