Nejste přihlášen/a.
Mám na Vás dotaz. Chtěl bych do prvního řádku tabulky excelu (Open office) zadávat po sloupcích jméno, telefon, email, webky, poznámka, tak aby se po odentrování kontakty řadily automaticky níže v řádcích abecedně dle jména.
Je na to nějaká funkce?
Díky za rady.
Automatický filtr Vám nepomůže, musíte vybrat oblast, kterou chcete seřadit a zadat data/seřadit/seřadit podle. Ovšem nově doplněná data se nebudou řadit automaticky, musíte požadavek pro seřazení vždy po zadání nových opakovat.
Pokud někdo zná jiný způsob, sem s ním.
...tak zpět, automatickým filtrem to jde taky, ale stejně musíte řazení spustit ručně.
Figurek - můžete to trochu upřesnit? Mám Excel 2003 a tuhle funkci jsem nikde nenašel.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.