Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám tiskárnu EPSON7B0655 se skenerem připojenou k PC pomocí sítě.
Prosím o info, jak ve Windows 10 nastavit co nejlepší zautomatizování tisku.
Moje představa ideální funkce je taková: Kliknu na ikonu na hlavním panelu a naskenuje se mi soubor ve formátu PDF do předem stanované složky v PC pod nějakým automaticky vybraným názvem (třeba čas a datum, nebo postupná řada čísel.) Je na to ve Windows nějaký průvodce, který to dokáže, nebo musí být specielní software k této tiskárně?
Ve firmě máme KONICA MINOLTA C280 a tam to tak je; vybereme si na panelu přednastavenou emailovou adresu a spustíme START; scan se ukládá do složky v PC s postupným číslováním, software je součástí tohoto multifunkčního zařízení, přístup po síti... EPSON z odkazu nemohu najít...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.