Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, z neznámé příčiny nejde příchozí pošta. PC nově požaduje uživatelské jméno a heslo.
Původně nastavené heslo však nepřijme a hlásí chybu serveru: "0x800CCC90, číslo chyby: 0x800CCC92".
Lze někde zjistit aktuální heslo?
Neupřesnil jste o jakého poštovního klienta jde,takže tady je každá rada drahá.
Outlook express, Microsoft Office Outlook atd.
UPC je poskytovatel připojení k internetu, k němuž Vám umožnil zřídit si bezplatnou elektronickou schránku ("Upcmail.cz").
Já bych doporučila si schránku zřídit u některého z poskytovatelů freemailu (Seznam.cz, Centrum.cz, Volný.cz, Gmail.com apod.)
Změníte-li poskytovatele připojení k internetu, můžete přijít i o schránku u něj (obzvláště v případě, že neumíte zálohovat nebo přeposlat celou korespondenci jinam).
K elektronické poště můžete přistupovat z webového rozhraní, k tomu Vám stačí jenom prohlížeč, pošta zůstává ve schránce, e-maily čtete i píšete v prohlížeči.
Nebo si ji můžete stahovat do počítače → k tomu se používá tzv. poštovní klient. Např Outlook, Thunderbird a mnohé další.
Jestli chcete pomoci, potřebují rádci vědět, kterým způsobem k e-mailům přistupujete a který program k tomu používáte.
Nejsnazší byste měla obrátit se na někoho, kdo tomu rozumí. Budete-li to zkoušet sama, mohou vzniknout další problémy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.