Reklamace zakladni desky - typ uz se nevyrabi

Od: Datum: 22.11.12 19:50 odpovědí: 7 změna: 23.11.12 11:35

Zdravim,

v PC mi odesla zakladni deska , byla jeste v zaruce(jako cele PC), takze jsem ji reklamoval.

Rekli mi, ze opravit se to neda a ze je mozna leda vymena za jinou. Jenze pak mi volali, ze tento typ a socket se uz nevyrabi. desku vymenili za uplne jinou, a jeste rekli, ze na tom vydelam, ze je modernejsi a lepsi.

Jenze krome toho, ze rozhodne lepsi neni (mel jsme ATX, tohle je mATX), tak nema integrovanou grafiku(kterou jsem na stare pouzival).

Co ted? Musim si koupit grafiku, nebo by mi meli dodat oni - coz odmitli.

PC jsem koupil jako komplet sestavu a ted neni schopne provozu! Ja se v tom vubec nevyznam a nevi co s tim ted delat!


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.11.12 20:14
 
avatar

To je jednoduché. Pokud je zboží v záruce a prodejce jej nedokáže vyměnít nebo opravit, tak musí vrátit peníze. Beru to tak, že uznali reklamaci.

doplněno 22.11.12 20:15:

PC bylo kupováno jako komplet?

doplněno 22.11.12 20:22:

Jo tak teď to čtu, že to byl komplet. Tím lépe. Ať ti jej opraví, vymění nebo vrátí peníze, na tohle máš nárok. Nějaká grafika a že se nevyrábí socket tě nemusí zajímat. Nenech se oblbnout.

doplněno 22.11.12 20:52:

...

doplněno 22.11.12 20:52:

Sory...

 
Od: radimkurericek
Datum: 22.11.12 20:20
 

Ano, jako komplet cely PC. Ale na cele PC byla zaruka jen 2 roky, Na zakladni desku 3

Datum: 22.11.12 20:23
 
avatar

Prostě ať ti jej opraví. Uznali ti tu reklamaci? Máš o tom nějaký záznam, nebo jste si jen tak povídali?

doplněno 22.11.12 20:25:

Anebo ber tu základní desku s tím, že musí fungovat grafika. Jak to udělají, je jejich problém.

doplněno 22.11.12 20:33:
§ 622

(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti.Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

doplněno 22.11.12 20:35:

Občanský zákoník.

doplněno 22.11.12 20:36:

Omlouvám se adminovi za ten font, chtěl jsem vyznačit tučně jen větu, ale jaxi mi to ujelo nebo co...

doplněno 22.11.12 20:41:
§ 620

(1) Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců.

(2) U věcí, které jsou určeny k tomu, aby se jich užívalo po delší dobu, může být zvláštním právním předpisem záruční doba prodloužena nad dobu uvedenou v odstavci 1; prodloužení záruční doby se může týkat i jen některé součástky věci.

(3) Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.

(4) Pokud je to s ohledem na poskytovanou záruku potřebné, prodávající v záručním listě srozumitelným způsobem vysvětlí obsah poskytované záruky, uvede její rozsah, podmínky, dobu platnosti a způsob, jakým je možno uplatnit nároky z ní plynoucí. V záručním listu prodávající zároveň uvede, že poskytnutím záruky nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Nesplněním povinností týkajících se vydání záručního listu není platnost záruky dotčena.

(5) Prohlášením v záručním listě vydaném kupujícímu může prodávající poskytnout záruku přesahující rozsah záruky stanovené v tomto zákoně; tato záruka musí být vždy v souladu se záručními podmínkami danými výrobcem a s jakoukoli související reklamou. V takovém případě musí záruční list vždy obsahovat náležitosti a být vydán v souladu s podmínkami podle odstavců 3 a 4.

doplněno 22.11.12 20:42:

Admine, proč tam mám takový font?

doplněno 22.11.12 20:43:

Restart Chromu, zkouška...

doplněno 22.11.12 20:53:

...

doplněno 22.11.12 20:54:

Fakt se oml adminovi, ale je to jenom u tohoto příspěvku. Děkuji, konec.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 22.11.12 21:13
 
avatar

Fakt se nenech oblbnout, dal jsem ti sem paragrafy z Občanského zákoníku a z nich je si myslím vše naprosto jasné. V klidu si je přečti a omlať jim je o hlavu.

doplněno 22.11.12 21:19:

Ještě bych uplatnil takový malý trik, pokud ta banda bude nechápavá. Řekni jim, že jsi tohle byl konzultovat s právníkem, zaplatil jsi mu dva litry za hodinu. Jestli dojde na soud, tak konzultace s právníkem budou hoooodně dlouhé...

doplněno 22.11.12 21:21:

A jinak bych opravdu rád věděl, jak jsi pořídil.

doplněno 23.11.12 06:19:

tomasgulas: To není o pravdě nebo nepravdě, to je prostě takhle napsáno v zákoně.

 
Od: tomasgulas
Datum: 22.11.12 22:58
 

Myslím si, že má ernie pravdu.

 
Od: radimk
Datum: 23.11.12 11:08
 

Diky moc za rady! zkusim udelat co se da;)

Od: luke237
Datum: 23.11.12 11:35
 
Jak uz ti tady psali, chtej ATX prkno s integrovanou grafikou! Jestli se nemylim, tak mATX ma mene sbernic (nevim, jestli je pouzivas), ale ta integrovana grafika na te nove desce, narozdil od te stare, rozhodne neni, takze rozhodne se nejedna o "nahradu lepsim kusem".
 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.