Bluetooth sluchátka

Od: Datum: 25.12.16 08:50 odpovědí: 4 změna: 28.12.16 20:33

Dobrý den,

mám sluchátka Genius HS-930BT a notebook DELL Lattitude E5410. Když se snažím spárovat sluchátka s vychozím ovladačem WIN7, tak to napíše, že se stala nejspíš chybě při ověřování. Tak jsem si stáhl ovladač BT WIDCOMM a v něm už se mi podařilo přidat sluchátka do složky Zařízení a tiskárny. Jenže hudba do sluchátek nejde. Když dám pravým na sluchátka a pak ve vlastnotech záložku služby, chvilku se tam točí to načítací kolečko a pak se tam objevím jen bílá tabulka a v ní nic. Nevíte prosím někdo, jak to zprovoznit?

Děkuji pěkně


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.12.16 21:20
avatar

Zdravím,

a jak to vypadá u Vás v kartě "Zvuk"? Přepnul jste si výchozí NTB repráky na BT sluchátka? Viz obrázek.

Příp. jak to vypadá ve Správci zařízení, máte to čisté, bez vykřičníčků?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.12.16 07:08

V kartě Zvuk Mám jen tohle https://s28.postimg.org/420vsj3xp/zvuk.jpg a spravce zařízení u mě vypadá takhle https://s24.postimg.org/rdc2lri91/spravce.jpg . Vůbec to tam na výběr nemám. Mohlo by podlě mě vadit už jen to, že sluchátka podporují BT 4 a NTB ho MOŽNÁ neumí, ale to si myslím, že by se zvládlo stejně jako u USB 1,2,3 kde se mění jen přenosová rychlost.

Datum: 28.12.16 11:38
avatar

Bluetooth verze jsou zpětně plně kompatibilní, univerzální, čili no stress.

K Vánocům jsem obdržela rovněž BT sluchátka Imperial bluTC na můj fosilní Lenovo notebook, a v poho, bez porodních bolestí, došlo k jejich spárování (Win7 64bit).

Pokusím se Vám popsat můj návod:

1) Ty dva žluté vykříčníky, těch se zbavte: Pravým myší / odinstalovat.
2) Odinstalujte všechny BT ovladače, které v NTB máte a nahoďte tyto: ZDE a ZDE a následně restartujte NTB.
3) Ujistěte se, že jsou sluchadla "rozumně" nabitá.
4) Zapněte Bluetooth adaptér v NTB (ikonka v liště u hodin), pokud tam není, tak běžte do adresáře Dell / složka Bluetooth (C:/Program Files/Dell/Bluetooth Software/spusťte BTTray.exe, tak nějak by to mělo být, mám Lenovo, může se mírně lišit).
5) Zapněte sluchátka (dlouze držet, asi 5 sekund, pípne to).
6) Buď pravým myší u BT ikonky (ověřit nastavení), nebo ve Start / Změnit nastavení Bluetooth / se ujistěte, že máte fajfky TAKTO.
7) Buď klikněte na BT ikonu, nebo v "Zařízeních a tiskárnách" do prázdného prostoru a dejte přidat zařízení.
8) Headset by měl vyskočit, kliněte na něj / další / mělo by to zahlásit "Zařízení je připraveno k použití" + Vám eventuálně ještě vyskočí tato tabulka (si uzpůsobte dle svého).

9) Pokud by Vám to vyplivlo chybu ověření, stikněte JEDNOU na sluchátku on/off button, pípne to, a postup 7-8 opakujte.

10) V Zařízeních a tiskárnách byste je měl mít automaticky ukotvené. V kartě zvuk se podívejte, zdali máte headset nastaven jako výchozí zařízení.


doplněno 28.12.16 14:07:

*vykřičníky *Otevřít nastavení *klikněte *stiskněte

K bodu 9) dodatek: Stiskněte on/off button jednou a krátce.


doplněno 28.12.16 20:44:

Super zpráva. Rádo se stalo. *palec* Ano, je lepší prvně tahat a na 1000 a jeden způsob prozkoušet BT ovladač z ofiko webu. Univerzální driver vždy volit až jako nejzazší možnost.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 28.12.16 20:33

Naprostá pecka, už to funguje. Předtím když jsem instaloval ten WIDCOMM ovladač tak to jen napsalo, že zařízení bylo přidáno, ale teď navíc se objevila tabulka "Konfigurace BT zařízení" a pak i to druhý nastavení, kde se volí jestli mají ty sluchátka displej. Jen nechápu v čem byla chyba, když sem v podstatě dělal tohle celý, asi ten můj BT chce konkrétní ovladač a né ten univerzální, co se dá taky stáhnout od stejnýho "výrobce" = WIDCOMM.


doplněno 28.12.16 20:34:

takže děkuji mockrát *slunce*

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.