Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, poradí mi někdo, jak nainstalovat, zprovoznit a používat v notebooku aplikaci " viber "?
Mám operační systém Windows 8,1. Díky moc za každou radu. Aleš.
7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení
0x
alesp
No a to znamená, když nemám viber v mobilu, tak ho nemůžu používat ani v PC - notebooku? Anebo to jde " nějak " zprovoznit i bez instalace v mobilu. Pokud ano, jak? Díky. Aleš.
Já si kdysi na comp s Win nainstaloval BlueStacks.Měl jsem pak na compu i Android.No a pak už si přes účet na Google Play stahnete ten Viber.Nebo cokoliv jiného.
doplněno 24.12.16 15:05: Já také nejsem IT odborník,takze program pro mě našel vyhledávač Google.
Nabidl ho ke stažení,poté se program otevře dvojitým poklepáním na jeho ikonku a spustí se instalace.
No a pak už se jen řídíte pokyny na obrazovce.
Ty pokyny mohou být v angličtině,uz si nevzpominam.
Jednodušeji nevím jak bych to popsal.
doplněno 24.12.16 15:05: Já také nejsem IT odborník,takze program pro mě našel vyhledávač Google.
Nabidl ho ke stažení,poté se program otevře dvojitým poklepáním na jeho ikonku a spustí se instalace.
No a pak už se jen řídíte pokyny na obrazovce.
Ty pokyny mohou být v angličtině,uz si nevzpominam.
Jednodušeji nevím jak bych to popsal.
alesp
Díky za info, a kde mohu najít a stáhnout Vámi zmiňovaný BlueStacks, a jak se ovládá? Nejsem IT odborník, díky. Aleš.
Musím dodat že bluestack je emulátor systwmu android takže pak po dobu emulace v počítači běží dva systémy a tomu musí odpovídat i výkon procesoru. Já měl problém ho spustit na core i3 i když jde o poměrně moderní procesor. Na otázku jestli to nejde bez androidoveho telefonu můžu dodat že stačí instalace na jakémkoli androidu. Třeba na tabletu bude li k mání.
Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.