Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
Mám dotaz chci si kupit netbook , nějaky levnější , jsem student, takže nemám moc peněz, chci ho jenom na stahovaní souborů občas. vyplatí se koupit starší nebo nový? chtěl bych vedět váš mázor.
děkuji.
Dobrý večer i Vám, pokud skutečně chcete netbook pouze na OBČASNÉ užívání a stahování souborů a sem tam se třeba pohybovat na síti, tak by Vám skutečně mohl stačit nějaký starší a tzv. z druhé ruky za nějakou nižší cenu a jak už radil rádce přede mnou, tak nejlépe z okruhu známých, pokud máte, nebo spolužáků a podobně ať máte jistotu, o kvalitě. Pokud nemáte, tak jedině nějaký bazar či něco podobného, ale přikláněl bych se spíše ke kamennému obchodu, na internetu mi to přijde riskantní, ale záleží pochopitelně na Vás. Nevýhodou pro Vás je, že už se na něj pravděpodobně nebude stahovat záruka, ale domnívám se, že ve Vašem případě tato skutečnost nehraje až takovou roli.
Jinak vývoj počítačů jde stejně dopředu obrovským tempem, takže pokud si nyní koupíte nový netbook, a budete ho používat minimálně, asi byste prodělal - jednak bude postupně klesat jeho cena vzhledem k novějším modelům, jednak bude prostě po nějaké době starý z hlediska věku.
doplněno 22.11.12 18:33:vztahovat záruka, překlep
Jestli mas nejaky slusnejsi mobil, tak muzes stahovat i pres jeho WiFi na microSD kartu a tu pak jen placnout do pocitace, kde chces ten soubor pouzit.
jeslti chcete opravdu levne tak bych doporucila od znameho si sehnat netbook, vite pak od koho je, a nebo pokud byste chtel novy samozrejme se zarukou tak netbook napriklad acer aspire stoji neco malo pres 5000 kc takze zalezi na vasich fin. moznostech
To se lehko řekne , odznámého , já jsem měl vždy to štěstí že jsem koupil něco od známého, a pak chtěl vrátit peníze, začal se hádat a vymlouvat se.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.